تاریخ اکران فیلم ترسناک مگان 2 اعلام شد

با این حال، منابع آشنا با این فیلم می گویند که سازندگان امیدوارند به زودی با جانستون به توافق برسند. M3GAN که با بودجه 12 میلیون دلاری تولید شد، بیش از 91.9 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروخت که 304 میلیون دلار تنها در آمریکای شمالی بود. M3GAN داستان یک عروسک باهوش مصنوعی را دنبال می کند که خودآگاهی را توسعه می دهد و با هر کسی که بین او و همدم انسانی اش قرار می گیرد دشمنی می کند.

پس از موفقیت فیلم M3GAN در گیشه و از نگاه منتقدان، خبر ساخت دنباله ای برای این فیلم ترسناک به گوش رسیده و اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیونتاریخ انتشار Megan 2 تایید و اعلام شد. یونیورسال پیکچرز اعلام کرده است که فیلم مگان 2 در تاریخ 17 ژانویه 2025 (28 دسامبر 1403) و برای بازسازی این فیلم ترسناک با استودیوی فیلم Blumhouse و Atomic Monster به کارگردانی جیمز وان اکران خواهد شد.علاقه مند است، همکاری خواهد کرد.

یونیورسال پیکچرز تاریخ اکران M3GAN 2 را تایید کرد و اعلام کرد که نویسنده قسمت اول برای نوشتن دنباله این فیلم ترسناک بازخواهد گشت.

آلیسون ویلیامز و ویولت مک‌گرو با مگان در فیلم M3gan

آلیسون ویلیامز، ویولت مک‌گرا، امی دونالد، جنا دیویس، جن وان ایپس، برایان جردن آلوارز، جک کسیدی، رونی چنگ، لوری دانگی، امی اشوود، استفان گارنو مونتگن، آرلو گرین و کیرا جوزفسوناز جمله بازیگرانی هستند که در فیلم M3GAN حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. جرارد جانسون وظیفه رهبری و آکلا کوپر آنها مأمور نوشتن فیلمنامه فیلم مگان شدند. این فیلم ترسناک با ایده و داستان جیمز وان که تهیه کننده فیلم M3GAN نیز بوده تولید شده است.

بخوانید  Save Almost 50% On This Amazon-Exclusive Just Dance 2024 Edition Bundle

همچنین این فیلم ترسناک با نام M3GAN 2.0 منتشر خواهد شد. آکلا کوپر نویسنده M3GAN برای نوشتن فیلمنامه مگان 2 بازخواهد گشت. آلیسون ویلیامز و ویولت مک گراث نیز تایید شده اند که نقش خود را در M3GAN 2.0 ایفا کنند. ویلیامز در کنار بازیگری به عنوان تهیه کننده نیز در این فیلم حضور خواهد داشت. با این حال هنوز مشخص نیست جرارد جانستون کارگردان قسمت اول فیلم مگان بازمی گردد یا خیر.