نیم نگاهی به بازسازی دو ساعته Resident Evil 4 ترسناک ترین بازی 2023

خوشحال می شویم نظرات شما را در مورد Resident Evil 4 Remake Half-View بخوانیم. در واقع، اگر دوست دارید نقد Resident Evil 4 Remake را بخوانید یا نسخه ویدیویی آن را در کانال یوتیوب یک گیمر تماشا کنید.

بنابراین با هم به سراغ زندگی مجدد Resident Evil 4 Remake رفتیم تا ببینیم نسخه 2023 Resident Evil 4 چه چیزی برای گفتن دارد. قبل از ضبط این پیش نمایش، چندین ساعت از Resident Evil 4 Remake را تجربه کرده بودم. اما آرایس Resident Evil 4 Remake را برای اولین بار در حین ساخت دید. شرکت کپکام چندین روز قبل از انتشار رسمی و عمومی بازی کد دسترسی Resident Evil 4 Remake 2023 را ارائه کرده است به همین دلیل ما توانستیم این ویدیو را قبل از انتشار بررسی RE4 Remake ذخیره کنیم.

برای حمایت از یک گیمر، لطفا در یوتیوب تماشا کنید

نسخه بازسازی شده رزیدنت اویل 4 کپکام فردا به طور رسمی در سراسر جهان منتشر خواهد شد. شما می توانید نزدیک به ۲ ساعت گیم پلی از این بازی عالی و تحسین شده را در Half View جدید یک گیمر تماشا کنید.

در طرف دیگر آرایس او چند سالی از طرفداران سری Resident Evil بود تا اینکه من خودم را یک گیمر بدانم و بتوانم بازی ها را به طور جدی تجربه کنم. او قسمت های مختلف این سری بازی های معروف و محبوب را به خوبی می شناسد. تا جایی که احتمالاً حتی نمی تواند به شما بگوید که چند بار در تجربه نسخه های کلاسیک سری بازی های Resident Evil غرق شده است.

بخوانید  پیوستن کایل مک‌ لاکلن و دو بازیگر دیگر به سریال Fallout

Resident Evil 4 جایگاه ویژه ای در قلب من دارد. زیرا وقتی به سال‌های گذشته نگاه می‌کنم، فقط به یاد می‌آورم که این کار درخشان کپکام چقدر در شکل‌دهی علاقه من به بازی‌های ویدیویی مهم بوده است. ترسناک، هیجان انگیز، جذاب و هیجان انگیز. ویژگی های مثبت زیادی وجود دارد که می توان برای توصیف Resident Evil 4 از آنها استفاده کرد، از این رو انتشار نسخه بازسازی شده درجه یک این بازی در سال 2023 برای من یک اتفاق مهم و ویژه محسوب می شود.