توسعه فنی بازسازی Silent Hill 2 به پایان رسید

Pyramid Head در بازسازی Silent Hill 2

استودیو Blubber Team در حال بازسازی بازی کلاسیک و خاطره انگیز Silent Hill 2 است و به نظر می رسد توجه زیادی به این اثر خواهد شد. چرا که این بازسازی قرار است یکی از با ارزش ترین میراث های گذشته کمپانی کونامی را احیا کند و از طرفی در سال 2023 شاهد انتشار دو بازسازی فوق العاده Dead Space و Resident Evil 4 در سبک ترسناک و بقا باشیم. با این حال، هنوز مشخص نیست که کونامی و تیم Blubber چه تاریخی را برای انتشار Silent Hill 2 Remake برنامه ریزی کرده اند، اما به نظر می رسد که خیلی دور نباشد.

با توجه به blurb این تیم، توسعه بازسازی Silent Hill 2 از نظر فنی کامل شده و مراحل تولید بازی رو به اتمام است.

در همین راستا پیوتر بابینومدیرعامل Blubber Team در مصاحبه اخیر خود با PAP Business اعلام کرد که بازسازی بازی ترسناک Silent Hill 2 از نظر فنی آماده است و بازسازی آن به پایان توسعه نزدیک می شود. با این حال تاریخ انتشار آن توسط کونامی مشخص شده است.

Babineau اضافه کرد: “The Silent Hill 2 Remake از نظر فنی آماده است. البته این به این معنی نیست که توسعه بازی به پایان رسیده است، اما ما به آن نزدیک شده ایم. با این حال، زمان انتشار، تبلیغات به چه صورت خواهد بود و چه زمانی بازی در دسترس خواهد بود بستگی به شرکای ما دارد و نه مستقیماً به ما.”

شما می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با ما در میان بگذارید.

بخوانید  بهترین هدست های گیمینگ در ایران + قیمت [دی ۱۴۰۱]

Babineau اکتبر گذشته اعلام کرده بود که بازسازی Silent Hill 2 تا اتمام فاصله زیادی ندارد. گزارش های اخیر نشان می دهد که کونامی برنامه های زیادی برای E3 امسال دارد. بنابراین می توان تاریخ انتشار این بازسازی را در همان رویداد اعلام کرد. نسخه بازسازی شده Silent Hill 2 برای رایانه های شخصی و پلی استیشن 5 در حال توسعه است.