نوه چارلی چاپلین نقش منفی را در فیلم آواتار 3 جیمز کامرون بازی کرد


به تازگی تهیه کننده فیلم Avatar: The Way of Water اطلاعاتی درباره شخصیت شرور و بازیگران آواتار 3 به اشتراک گذاشته است.

فیلم آواتار: راه آب چهارمین فیلم پرفروش تاریخ سینماست که سرانجام پس از هفت هفته توسط Knock At The Cabin از رتبه اول باکس آفیس آمریکای شمالی حذف شد. در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیوناطلاعات جدیدی از Avatar 3 منتشر شده است. جان لاندو، تهیه کننده سریال آواتار، در مصاحبه ای با مجله امپایر تایید کرد که اونا چاپلین، نوه چارلی چاپلین، نقش شخصیت شرور آواتار 3 را بازی خواهد کرد که در واقع نژادی متفاوت از نژاد ناوی است. سیاره. پاندورا

همانطور که جیمز کامرون، کارگردان مجموعه فیلم های آواتار وعده داده بود، در Avatar 3 شاهد معرفی نژاد دیگری از Na’vi خواهیم بود. اونا چاپلین که در بازی تاج و تخت در نقش تالیسا ماگیر ایفای نقش کرده و پیش از این در فیلم های Quantum of Solace، Sherlock، Black Mirror و Taboo بازی کرده است، قرار است نقش وارنگ، رهبر قبیله Ash People را بازی کند. ، که یک شخصیت شخصیت شرور در فیلم خواهد بود.

لاندو در این مصاحبه درباره این شخصیت گفت: همه جا آدم های خوب و بد هستند، این در مورد ناویس هم صدق می کند، اغلب مردم خودشان را آدم بدی نمی دانند. “شاید عوامل دیگری وجود داشته باشد که ما در مورد آنها نمی دانیم.”

اونا چاپلین در نقش تالیسا استارک در بازی تاج و تخت

لاندو همچنین اطلاعاتی از Avatar 4 در این مصاحبه به اشتراک گذاشت، جایی که او تأیید کرد که آواتار 4 یک پرش زمانی خواهد داشت که منجر به اتفاقات آواتار 5 می شود. جایی که برخی از وقایع فیلم قرار است روی زمین اتفاق بیفتند. لاندو درباره اینکه بازگشت به زمین در این فیلم چگونه خواهد بود، گفت که جمعیت بیش از حد شلوغ است و منابع طبیعی به میزان قابل توجهی تحلیل رفته و زندگی بسیار دشوارتر است.

بخوانید  انتشار اولین تریلر فصل سوم سریال Jack Ryan با بازی جان کرازینسکی

او افزود: «اما ما نمی‌خواهیم تصویر تیره‌ای از مسیر حرکت جهان ارائه کنیم.» فیلم‌ها همچنین حاوی این ایده هستند که می‌توانیم این جهت را تغییر دهیم.»

آواتار 3 در 20 دسامبر 2024 (30 دسامبر 1403)، آواتار 4 در 18 دسامبر 2026 (27 دسامبر 1405) و آواتار 5 در 22 دسامبر 2028 (2 دسامبر 1407) اکران خواهد شد. ). او مسئولیت کارگردانی تمام قسمت های جدید آواتار را بر عهده دارد. جیمز کامرون خواهد بود. کامرون علاوه بر کارگردانی با جاش فریدمن، ریک یافا، آماندا سیلور و شین سالرنوهمچنین نگارش چهار دنباله فیلم آواتار را بر عهده دارد.