نمایش محتوای Halo Infinite فصل 3 در تریلر پس از انتشار


استودیو 343 Industries تریلر جدیدی برای نمایش محتوای فصل سوم بازی Halo Infinite به نام Echoes Within منتشر کرده است.

در میان جدیدترین اخبار بازی، باخبر شدیم که Studio 343 Industries تریلر جدیدی از Halo Infinite را با طرفداران به اشتراک گذاشته است. این تریلر که به مناسبت شروع فصل سوم Halo Infinite منتشر شد، محتوای جدیدی را که بازیکنان می‌توانند در فصل 3 با عنوان Echoes Within منتظر آن باشند، به نمایش می‌گذارد.

دانلود فیلم آپارات

این تریلر فصل 3 را به عنوان بزرگترین آپدیت چند نفره Halo Infinite معرفی می کند. فصل 3 شامل یک نقشه جدید Big Team Battle به نام Oasis، یک ابزار جدید به نام Shroud Screen و سلاح راهزن M392 است. البته استودیو 343Industries دیگر حالت های بازی Halo Infinite را تنها نمی گذارد. به عنوان مثال، در فصل سوم، حالت Arena میزبان نقشه Cliffhanger و نقشه Chasm خواهد بود.

فصل سوم Halo Infinite دارای محتوای ایجاد شده توسط جامعه است، مانند نقشه Art’s Room ArtNoob و نقشه Starboard Pwn Jones. تجربه این کارت ها در لیست پخش مجموعه انجمن به بازیکنان اجازه می دهد تا XP را دریافت کنند. حالت جدیدی به نام Escalation Slayer نیز راه خود را به Halo Infinite می‌دهد که همانطور که از نام آن پیداست، امکان تجربه Slayer تک نفره را فراهم می‌کند.

فصل 3 بازی Halo Infinite با عنوان Echoes Within در تاریخ 16 مارس (7 مارس) آغاز خواهد شد. این فصل به صورت یک آپدیت چندنفره رایگان برای کاربران PC، Xbox One و Xbox Series X در دسترس است. Xbox Series S قرار داده شده است. یک Battle Pass حاوی 100 سطح نیز در این فصل منتشر خواهد شد.

بخوانید  پوستر شخصیت فیلم فراری; گردهمایی خانواده فراری
تحریریه مجله بازی یک گیمر