نبرد نجات جهان در تریلر رسمی قسمت سوم فصل آخر انیمه Attack on Titan

همچنین تایید شده است که سیم کارت گروه برای آهنگ تیتراژ قسمت سوم فصل پایانی انیمه Attack on Titan بازگشته است و آهنگ عنوان افتتاحیه Under the Tree نام دارد که می توانید تصویر کاور آن را مشاهده کنید. حضور میکاسا در زیر:

Tonight Mapa استودیو تریلر رسمی نیمه اول قسمت سوم فصل آخر انیمه Attack on Titan را منتشر کرد که در آن شاهد حمله ارن یگر به شهرهای مختلف و تخریب خانه ها و کشتار مردم عادی و غیرنظامیان هستیم و اکنون Mikasa آرمین، راینر و دیگران از حوادث شوکه و ترسیده اند. در طول تریلر، شاهد بازگشت لیوای هستیم که هنوز به طور کامل توانایی های خود را بازیابی نکرده و مشکلات متعددی را تجربه می کند. در طول تریلر، ما بیشتر از Eren و نیروهایش می بینیم تا زمانی که Zeke به شکلی متفاوت بازگردد و شما می توانید آن تریلر را در زیر تماشا کنید:

پخش نیمه اول آخرین قسمت از فصل پایانی انیمه Attack on Titan معروف به فینال آرک از 3 مارس (11 مارس) و نیمه دوم آرک نهایی حمله به تایتان آغاز خواهد شد. انیمه در زمان نامعلومی از سال 2023 پخش می شود همچنین قسمت اول نیمه اول قسمت سوم فصل چهارم انیمه Attack on Titan قرار است یک قسمت یک ساعته باشد. در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیونتریلر رسمی جدید نیمه اول قسمت سوم فصل چهارم انیمه Attack on Titan منتشر شد.

استودیو Mapa تریلر رسمی جدید قسمت سوم آخرین فصل انیمه Attack on Titan را منتشر کرده است که در آن شاهد تصاویر زیادی هستیم.

بخوانید  بازدید مدیران ایکس باکس از بلیزارد پس از تصاحب

دانلود از آپارات

با این حال، در حال حاضر تعداد دقیق قسمت های قسمت سوم و پایانی انیمه Attack on Titan مشخص نیست و باید منتظر اطلاعات بیشتر در آینده باشیم. در ابتدا استودیوی Witt مسئولیت تولید سه فصل اول انیمه Attack on Titan را بر عهده داشت اما از فصل چهارم استودیو Mapa به عنوان تهیه کننده اصلی انیمه Attack on Titan معرفی شد که مسئولیت تولید این انیمیشن را بر عهده دارد. انیمه تا آخر

کاور آهنگ سیم کارت Under The Three برای تیتراژ ابتدایی قسمت سوم فصل آخر انیمه Attack on Titan

انیمه Attack on Titan اقتباسی از مانگایی به همین نام است هاجیمه ایسایاما اولین نسخه آن در سال 2009 منتشر شد و تا به امروز بیش از 76 میلیون نسخه از مانگای این مجموعه به فروش رسیده است. قسمت اول فصل چهارم انیمه Attack on Titan در 16 قسمت تولید و پخش شد و قسمت دوم فصل پایانی انیمه Attack on Titan نیز در 12 قسمت تولید شد.