ویدیو: 31 دقیقه از گیم‌پلی Warzone 2 را تماشا کنید گیمفا | 1gamer

بیایید تا کارمان را با بررسی اولیه وارزون موبایل شروع کنیم. بازی وارزون موبایل یکی از مورد انتظار قرار گرفته ترین بازی های جهانی به حساب می آید که به تازگی معرفی شده است. اولین بازی این شرکت که تجربه خوبی نبود و با داشتن باگ ها و مشکلات مختلف، خیلی راحت به فراموشی سپرده شد. ولی، اخیرا این شرکت با معرفی بازی کالاف دیوتی موبایل نسبت به بهبود وضعیت بازار و کسب تجربه اقدام کرده است. این شرکت پس از دریافت اطلاعات مورد نیازش، پروژه وارزون موبایل را استارت زده است. توجه داشته باشید که اکتیویژن به تنهایی وارزون موبایل را تولید نمی کند.

  • یکی از ویژگی‌های اصلی بروزرسانی شماره 1.2 ماینکرافت یعنی باستان شناسی، رسماً معرفی شده و قرار است به بازیکنان اجازه…
  • نقشه این لوکیشن محبوب هوادارن هم قرار است برای اولین بار به موبایل بیاید.
  • با پشتیبانی از فناوری یکپارچه Call of Duty®، بازیکنان می‌توانند از ویژگی‌های اجتماعی مانند دوستان، کانال‌های چت و Battle Pass در سراسر پلتفرم‌ها برای تجربه بازی FPS چند نفره واقعاً متصل استفاده کنند.

این یعنی حالا هر کسی که به یک گوشی هوشمند متوسط یا بهتر دسترسی داشته باشد می‌تواند به تجربه این بازی بپردازد و تعداد بازیکنان وارزون حتی از قبل هم بیشتر می‌شود. سیستم مورد نیاز بازی وارزون Call of Duty Warzone‬‎ در کامپیوتر با حداقل پردازنده نسل چهارمی i3 و یک گرافیک ۹۷۰ شروع می شود. مانند دیگر بازی‌های بتل رویال مانند پابجی سوار یک هواپیما می شوید و روی نقشه ای که شامل بسیاری از نقشه های خاطره انگیز بازی های قبلی است فرود خواهید آمد .در ابتدا فقط یک اسلحه کمری همراه خواهید داشت.

بخوانید  Clash of Clans برنامه‌ها در Google Play | 1gamer

لیست کامل بازی های PS5 | تمام بازی‌ های پلی استیشن 5 منتشر شده و در حال توسعه

می‌توان گفت که مجله خبری یک گیمر پس در وارزون مزایای زیادی برای بازیکنان به همراه دارد. این محتوا شامل یک اپراتور جدید به همراه ماموریت‌های آن، سلاح‌های جدید، ۲۰ بلوپرینت‌ که به طور کامل قابلیت شخصی‌سازی دارند، بیش از ۳۰ اسکین برای اپراتورها و سایر موارد جزئی است. ناگفته نماند که بلافاصله پس از خرید بتل پس وارزون اپراتور مخصوص آن فصل برای شما باز می‌شود. قابلیت Proximity Chat به شما این دسترسی را می‌دهد تا همراه با هم‌تیمی‌های خود، اگر در محدوده‌ای خاص نزدیک به دشمن شدید، بتوانید صدای او را بشنوید و لحظه‌های خنده‌داری را تجربه کنید. در واقع شما در عنوان وارزون 2 پیشرفت گرافیکی را به ظاهر می‌بینید، اما کافیست فقط به بافت تکسچرها دقت کنید؛ در مدرن وارفر 1 و وارزون 1 شاید وضوح آن‌ها کمتر بود، اما واقعا ثبات بیشتری داشتند و از طرفی، باگ آن‌ها نیز بسیار کمتر بود.

http://badorclothesworkshop.irآبادیس افزونه ای کاربردی برای مرورگرهای فایرفاکس و کروم، اپلیکیشن موبایل و همچنین ربات تلگرام دیکشنری و مترجم طراحی کرده است که میتوانید از لینک های بالا دانلود کنید. همان­طور که پیش­تر عرض کردیم پولی است که درون بازی کالاف دیوتی می­باشد که با آن می­توانید امکانات مورد نظر در بازی را خریداری کنید و با آن شخصی سازی هم انجام دهید. تو بازی‌های بتل رویال قانون، قانون جنگله، بازیکن باید بکشه تا کشته نشه، باید غارت کنه تا زنده بمونه و به نظرم این اتفاق روی رفتار بازیکن در جامعه اثر میزاره. سرعت زیاد بازی و اتفاقاتی که خیلی سریع تو بازی میوفته به بچه ها خیلی استرس وارد میکنه و خیلی هم پرخاشگرشون میکنه جوری که کوچک ترین اتفاق سریع باعث داد و فریاد و پرخاش میشه. با به پایان رسیدن مرحل نصب نرم افزار، صفحه اصلی بازی برای شما نمایش داده خواهد شد.

بخوانید  معرفی بازی وارزون موبایل Call Of Duty Warzone Mobile + تاریخ انتشار جمیو | 1gamer

کالاف دیوتی: وارزون موبایل (Call of Duty: Warzone Mobile)

در میدان نبرد هم بازیکن با انسان واقعی در ارتباط است با تمام هوشمندی‌ها و خطاهای ممکن ولی بازیکنان تازه‌وارد نبرد سختی در برابر بازیکنان کارکشته‌ی این بازی دارند. این نقشه دارای موارد بسیار زیادی از جمله چندین دایره مختلف و دشمنان با هوش مصنوعی است. موتور انیمیشن سازی وارزون ۲ نیز با موتور جنگاوری مدرن ۲ یکی بوده و به همین دلیل گرافیک بسیار بالایی دارد. نکته جالبی که در تریلر بازی نشان داده شد حالت سندباکس موجود در آن است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر