نقص Dupe Palworld – چگونه موارد را کپی کنیم


دوست جهانی فقط یک بازی نیست که در آن شما موجوداتی را در حال پرسه زدن در مناطق مختلف ضبط کنید. همچنین شما را مجبور به زنده ماندن با ساخت قطعات بهتری از تجهیزات می کند. به طور طبیعی، مواقعی وجود دارد که متوجه می شوید منابع شما در حال کاهش است. خوشبختانه مشکلی وجود دارد که می تواند این مشکل را برطرف کند. در اینجا راهنمای ما در مورد نحوه کپی کردن موارد در Palworld است.

مشکل فریب اقلام Palworld

شما می توانید با تلاش برای ساختن ساختارها در حالی که خارج از قلمرو/شعاع پایگاه خود حرکت می کنید، اشیاء را در Palworld کپی کنید. در اینجا یک خلاصه مختصر برای کمک به شما برای آماده شدن برای این کار آورده شده است:

  • مشکل dupe آیتم Palworld را می توان برای مواد مورد نیاز برای ساخت سازه ها انجام داد.
  • اگر مورد خاصی وجود دارد که می خواهید آن را کپی کنید (مثلاً شمش) با استفاده از متریال مذکور، پلان سازه را پیدا کنید. به عنوان مثال، میز کار سلاح مهمات دست ساز به شمش، چوب و میخ نیاز دارد.
  • همچنین باید مطمئن شوید که هیچ یک از این مواد در موجودی شخصیت شما وجود ندارد. آنها باید در یک ظرف در پایه شما باشند.
طرحی را انتخاب کنید که از مواد خاصی استفاده می کند که می خواهید فریب دهید.
طرحی را انتخاب کنید که از مواد خاصی استفاده می کند که می خواهید فریب دهید.

مشکل فریب دادن شیء Palworld در عمل

وقتی آماده شدید، به لبه/شعاع پایه پالباکس خود نزدیکتر شوید، که با یک طرح کلی مایل به آبی روی زمین نشان داده می شود. هنگامی که در مکان مناسب قرار گرفتید، توصیه می کنیم یک صندوق یا ظرف بسازید. این عمدتاً به این دلیل است که شما مواردی را در نزدیکی خود ذخیره کنید.

بخوانید  جزئیات به‌روزرسانی رایگان سالگرد بازی Kena: Bridge of Spirits

طرح ساختاری را با عنصری که می‌خواهید تکرار کنید انتخاب کنید و مطمئن شوید که طرح کلی آن بر روی صفحه نمایش شما ظاهر می‌شود. سپس از شعاع پایه خود وارد و خارج شوید.

در امتداد مرز پایگاه خود به عقب و جلو بروید.  به محض خروج از شعاع، شیء را برای ساختن پایین بیاورید.
در امتداد مرز پایگاه خود به عقب و جلو بروید. به محض خروج از شعاع، شیء را برای ساختن پایین بیاورید.

در حالی که در داخل شعاع پایه هستید، باید بتوانید ساختار مذکور را بسازید. اما وقتی بیرون می روید باید نشان دهد که مواد کافی ندارید. با این حال، اگر آن را به درستی زمان بندی کنید (فقط یک ثانیه یا بیشتر)، باید بتوانید این آیتم را درست زمانی که از مرز پایه خود خارج می شوید، بسازید.

اکنون فقط فرآیند ساخت و ساز را لغو کنید. شما مواد مورد استفاده برای این میز کار را طوری دریافت خواهید کرد که گویی از ناکجاآباد آمده اند (از منابع موجود در ظروف شما اصلا استفاده نشده است).

این روشی است که شما مشکل فریبکاری آیتم Palworld را حل می کنید. قبل از اینکه درست شود از آن نهایت استفاده را ببرید تا منابع زیادی برای سفر طولانی پیش رو داشته باشید.

فضاهای وسیع، بیوم های منحصر به فرد و حتی موجودات غریبه تر در Palworld منتظر شما هستند. شما می توانید در مورد این بازی بیشتر بدانید مرکز راهنما.

تحریریه مجله بازی یک گیمر