نقدهای مثبت Sonic Frontiers در تریلر جدید نمایش داده می شود

سپس Sonic به Starfall Island می‌رسد و باید زمردها را به دست آورد تا بتواند مراحل نسخه‌های قبلی مجموعه را بر اساس خاطرات خود با قرار دادن آن‌ها در مراحل فضای سایبری بازسازی کند. در این ماجراجویی جدید، سونیک باید چندین جزیره را کاوش کند، چالش ها را کامل کند و با مرموز Sage مبارزه کند.

این بازی هم اکنون بر روی پلتفرم رایانه شخصی و کنسول های نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس عرضه شده است.Xbox Series S موجود است. اخیرا موریو کیشیموتومدیر Sonic Frontiers اعلام کرده است که انتشار این نسخه یک آزمایش جهانی محسوب می شود و تیم سازنده به بازخورد بازیکنان توجه خواهد کرد. در این بین تعداد زیادی از بازیکنان بازی Sonic Frontiers در استیم از خرید آن ابراز رضایت کرده اند.

دانلود فیلم آپارات

شما می توانید نظرات خود را در مورد اخبار بازی با ما در میان بگذارید.

پس از گذشت حدود دو هفته از انتشار بازی Sonic Frontiers، سگا تریلر جدیدی را منتشر کرده است که در آن شاهد استقبال منتقدان و نمرات مثبت این بازی هستیم.Sonic Frontiers به ​​عنوان یک نسخه جهان باز جدید این سری، داستان این بازی را روایت می کند. جوجه تیغی آبی دوست داشتنی که از دوستانش تیلز و امی رز جدا می شود و در حال سفر به دنیای Chaos Emeralds است.

سگا در تریلر جدید Sonic Frontiers نقدهای مثبتی از این بازی به نمایش گذاشت.

اگرچه Sonic Frontiers در زمان عرضه اش باگ های زیادی داشت، اما به دلیل برداشت تازه اش از فرمول سنتی سری و فعالیت های متنوعی که برای طرفداران سونیک داشت، توسط برخی از منتقدان تحسین شد. با این حال، نقدهای منفی و امتیاز پایین نیز به Sonic Frontiers داده شد.

بخوانید  اعلام بازنشستگی وودی آلن از فیلمسازی