بازی بعدی Netherworld نسخه جدید Mortal Kombat یا Injustice خواهد بود

بیش از سه سال از انتشار آخرین بازی NetherRealm، Mortal Kombat 11 می گذرد و اکنون طرفداران مشتاق هستند تا بیشتر در مورد پروژه بعدی این استودیو بازی سازی بشنوند. با توجه به اینکه Netherworld به طور مرتب نسخه های دو متناوب Injustice و Mortal Kombat را منتشر کرده است. در چند سال گذشته، طرفداران چه بازی جدیدی باید انتظار داشته باشند؟

به گفته اد بون، بازی بعدی NeatherRealm یا نسخه جدید Mortal Kombat یا Injustice خواهد بود.

در پاسخ به این سوال اخیرا اد بونرئیس استودیو Netherworld در حساب توییتر خود اعلام کرد که برخلاف تصور طرفدارانی که منتظر یک بازی مبارزه ای Marvel vs DC بودند، بازی بعدی این تیم یکی از دو گزینه Injustice 3 یا Mortal Kombat 12 در پاسخ خواهد بود. اد بون در پاسخ به سوال دیگری گفت که شخصیت های متعدد معرفی شده در دوره سه بعدی سری Mortal Kombat به زودی توجه بیشتری را به خود جلب خواهند کرد. با توجه به این پاسخ، به نظر می رسد Mortal Kombat 12 مراحل توسعه خود را طی می کند.

گزارش‌های منتشر شده در سال گذشته ادعا کردند که Mortal Kombat 12 پروژه بزرگی است که توسط استودیو Netherworld در حال توسعه است و منتشر خواهد شد. با این حال، باید منتظر بمانیم و بخش بازی های برادران وارنر را ببینیم. وقتی دیسکاوری تصمیم گرفت جزئیات بیشتری را اعلام کند. به نظر می رسد امکان ارائه این بازی در مراسم بعدی The Game Awards وجود داشته باشد.

می توانید نظرات خود را در مورد اخبار بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بخوانید  تریلر نمایش تلویزیونی Fallout سرزمین بایر هسته ای خشونت آمیز و ترسناک را نشان می دهد

بازی Mortal Kombat 11