نصب بازی های پلی استیشن در مجموعه Gang PS

پس از تکمیل ارتقا و نصب بازی پلی استیشن 5، پیشنهاد می شود نسخه را به روز کنید PS4 آن را حذف کنید تا فضای کمتری از دستگاه شما اشغال کند.

اگر پلی استیشن 5 شما دیجیتال است، باید بازی ها را به صورت آنلاین نصب یا دانلود کنید. اما اگر پلی استیشن 5 شما استاندارد است، برای بازی پلی استیشن 5 را نصب کنید این باید از طریق یک لوح فشرده یا سی دی انجام دادن.

پلی استیشن 4 بیش از 4000 بازی دارد. بنابراین سازندگان پلی استیشن 5 قابلیتی به نام دارند سازگار با عقب نسخه جدید را روی دستگاه خود نصب کنید. در این صورت می توانید چند بازی پلی استیشن 4 را روی پلی استیشن 5 نصب کنید.

این مقاله صرفاً جنبه تبلیغاتی دارد و یک گیمر هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه نمی پذیرد.

البته به جای نصب بازی پلی استیشن 5 می توانید سی دی آن را بخرید و پلی استیشن استاندارد را وارد کنید. اما خرید سی دی قطعا هزینه بیشتری نسبت به نصب بازی دارد.

پس از نصب برنامه وارد حساب کاربری خود شوید و به کتابخانه بازی بروید. صفحه بازی را با جستجو پیدا کنید و روی دانلود کلیک کنید. اگر بازی نیاز به خرید دارد و به پرداخت های بین المللی دسترسی دارید، می توانید خرید را انجام دهید تا دانلود بازی برای شما فعال شود. در این مرحله می توانید نسخه خاصی از بازی مورد نظر خود را نصب کنید.

همچنین می توانید بازی ها و محتوای آنها را از پلی استیشن 4 به 5 از طریق هارد اکسترنال، وای فای و فلش مموری انتقال دهید.

نصب بازی پلی استیشن 5 از روی سی دی در نسخه استاندارد

همانطور که گفته شد در نسخه دیجیتال پلی استیشن 5 باید مراحل خرید به پایان برسد بازی پلی استیشن 5 را نصب کنید این کار را به صورت آنلاین با اتصال به اینترنت پرسرعت انجام دهید. قبل از شروع مراحل نصب، از اتصال اینترنت خود مطمئن شوید. اگر مقدار باقیمانده اتصال اینترنت شما کمتر از مقدار بازی، وصله های بازی و به روز رسانی بازی است، حتما برنامه اینترنت خود را ارتقا دهید تا در میانه کار بازی پلی استیشن 5 را نصب کنید دچار مشکل نشو

برای نصب بازی پلی استیشن 5 وارد صفحه اول شوید

شما می توانید به علاوه بازی پلی استیشن 5 را نصب کنید بازی ها را از پلتفرم های دیگر مانند پلی استیشن 4 بر روی دستگاه خود نصب و اجرا کنید.

بخوانید  استعدادهای میراث هاگوارتز توضیح داده شد - بهترین مهارت ها برای کسب زودهنگام

برای بازی پلی استیشن 5 را نصب کنید نیازی به همراه داشتن دستگاه شما نیست. گاهی اوقات سرعت اینترنت بهتر است و می توانید بازی را به صورت آنی نصب کنید. اما در آن زمان شما در کنار دستگاه نیستید. به آموزش تصویری گام به گام ادامه دهید بازی پلی استیشن 5 را نصب کنید ما بدون حضور در کنار دستگاه از راه دور پرداخت می کنیم.

اگر بخواهید بازی پلی استیشن 5 را نصب کنید به صورت دیجیتال و قابل دانلود می توانید از خدمات فروشگاه اینترنتی گنگ پی اس بهره مند شوید. بلافاصله پس از خرید، این فروشگاه نام کاربری و رمز عبور حساب کاربری که بازی در آن خریداری شده را برای شما ارسال می کند تا بتوانید بازی را روی دستگاه خود نصب کرده و از آن لذت ببرید.

توجه داشته باشید که برخی از بازی ها فقط در پلی استیشن 4 قابل استفاده هستند. این بازی ها در آرشیو هستند بازی در ایستگاه با بیان قابل پخش بر روی PS4 مشخص شده است. البته چیزی برای ترس وجود ندارد. تعداد زیادی بازی پلی استیشن 4 را می توان بر روی پلی استیشن 5 نصب کرد.

در این صفحه از لیست بازی ها یکی را انتخاب کنید تا صفحه مربوط به بازی باز شود.در صفحه باز شده روی دانلود کلیک کنید و منتظر بمانید تا بازی دانلود و نصب شود.

با کمک این برنامه از اتمام نصب بازی مطلع می شوید همچنین در صورت تمایل به حذف بازی های دیگر این برنامه امکان حذف بازی ها را از راه دور به شما می دهد.

خرید بازی های پلی استیشن 5 در ایران

قبل از نصب بازی پلی استیشن 5 باید بدانید که این دستگاه حدود 670 گیگابایت فضای قابل استفاده برای نصب بازی را در اختیار شما قرار می دهد.بنابراین اگر به طور متوسط ​​60 گیگ برای هر بازی در نظر بگیریم، به طور متوسط ​​می توانید تا 10 بازی را بر روی آن نصب کنید. دستگاه شما در همان زمان

نصب بازی پلی استیشن 5 در نسخه استاندارد بسیار ساده تر و راحت تر است. برای این کار فقط باید ابتدا دیسک بازی را خریداری کنید. خرید بازی های پلی استیشن 5 آن را وارد دستگاه کرده و اجرا کنید. مراحل نصب را دنبال کنید تا در اسرع وقت بازی را نصب کنید.

جالب است بدانید که می توانید بازی های قبلی خود را بر روی پلی استیشن 4 در پلی استیشن 5 ادامه دهید. در مراحل ساخت پلی استیشن 5 توجه ویژه ای به اجرای بازی ها بر روی پلتفرم های متعدد و یا چند پلتفرم صورت گرفت. طیف وسیع تری

بخوانید  راهنمای آزمایشی Final Fantasy XIV 6.3

برای خرید اکانت بازی های روزانه پلی استیشن با شماره 09129457039 تماس بگیرید.

تصویر 1 برای نصب بازی پلی استیشن 5 وارد صفحه اول شوید

هنگام ارتقا و نصب بازی پلی استیشن 5 به یاد داشته باشید که PS5 می تواند هزینه زیادی داشته باشد. حتی اگر نسخه PS4 همان بازی را قبلا خریداری کرده باشید، زیرا قیمت آن بیشتر است قیمت بازی پلی استیشن 5 باید هزینه اضافی پرداخت کنید.

اگر می خواهید بازی های پلی استیشن 4 را از روی دیسک نصب کنید، فقط سی دی پلی استیشن 4 را در دستگاه قرار دهید. وارد حساب کاربری خود شوید و محتوای بازی را در حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

قبل از اتمام نصب بازی پلی استیشن 5 می توانید قسمت هایی از بازی را بازی کنید البته این قابلیت فقط در بازی های خاصی وجود دارد. برخی از بازی ها پس از شروع نصب کار می کنند آنها ابتدا Play را دارند، با کلیک بر روی این ویژگی می توانید قسمت هایی از بازی را قبل از نصب کامل اجرا کنید.

آیا می توانید بازی های پلی استیشن 4 را روی پلی استیشن 5 نصب کنید؟

با توجه به محدودیت های ذکر شده در مورد بازی پلی استیشن 5 را نصب کنید در نسخه دیجیتال بهتر است نسخه استاندارد را برای نصب بازی از طریق سی دی تهیه کنید. حالا دیگر نیازی نیست قیمت بازی پلی استیشن 5 طبق قیمت رسمی آن در وب سایت پرداخت کنید. اما می توانید بازی را با قیمت کمتری نصب کنید.

لطفاً در نظر داشته باشید که به دلیل کندی و خرابی اینترنت یا ممنوعیت IP در ایران توسط برخی از سرویس دهندگان، بازی پلی استیشن 5 را نصب کنید در نسخه دیجیتال این دستگاه می تواند از چند ساعت تا چند روز طول بکشد.

بازی پلی استیشن را نصب کنید 5 به صورت عددی

با توجه به نکات آموزشی ذکر شده برای بازی پلی استیشن 5 را نصب کنیددر پایان ما بهترین روش را می خواهیم خرید بازی های پلی استیشن 5 بیایید ایران را با هم بررسی کنیم.

تصویر 6 نسخه های مختلف پلی استیشن را برای اجرای بازی انتخاب کنید

بدین منظور می توانید از خدمات و محصولات فروشگاه اینترنتی گنگ پی اس بهره مند شوید. این فروشگاه علاوه بر فروش کنسول های بازی PS5، کلیه خدمات فروش را ارائه می دهد بازی پلی استیشن 5 را نصب کنید همچنین در اسرع وقت این کار را برای شما انجام خواهد داد. این فروشگاه جدیدترین بازی های روز دنیا را بلافاصله پس از انتشار و حتی آپدیت ارائه می دهد. می توانید آن را به صورت آنلاین و حضوری انجام دهید خرید دیسک بازی پلی استیشن 5 انجام دهید

بخوانید  جدید در نتفلیکس در ژوئن 2023: The Witcher فصل 3، سه گانه مرد عنکبوتی سم ریمی، دانکرک

برای این کار فقط باید به صفحه بازی بروید از صفحه می توانید به کتابخانه بازی ها بروید یا بازی هایی را که قبلاً روی PS4 خود نصب کرده اید پیدا کنید. روی سه نقطه در صفحه بازی کلیک کنید و تنظیمات بیشتری را وارد کنید. حال بر روی دکمه Select version کلیک کنید. در پنجره باز شده می توانید نسخه های مختلف را انتخاب کنید.

برای نصب بازی های پلی استیشن در اسرع وقت با ارزان ترین نرخ با شماره 09129457039 تماس بگیرید. کارشناسان GangPS در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به شما هستند.

روش های مختلف نصب بازی های پلی استیشن 5

پس از کپی و انتقال بازی به صفحه بازی رفته و روی سه نقطه کلیک کنید تا گزینه های بیشتری را مشاهده کنید. سپس روی View Product کلیک کنید. در صفحه ای که باز می شود، کافی است روی Download کلیک کنید تا ارتقای PS5 تکمیل شود و نسخه جدید بازی بر روی سیستم خود نصب شود.

بازی های پلی استیشن 5 را از راه دور نصب کنید

https://apps.apple.com/us/app/playstation-app

نسخه های مختلف پلی استیشن را برای اجرای بازی انتخاب کنید

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.scee.psxandroid

در اولین قدم برای بازی پلی استیشن 5 را نصب کنید وارد صفحه اصلی پلی استیشن شوید. در صفحه اصلی، به کتابخانه بازی بروید و آن را باز کنید.

ابتدا باید اپلیکیشن پلی استیشن را روی گوشی موبایل خود نصب کنید. این برنامه هم نسخه ویندوز و هم نسخه IOS دارد که می توانید از طریق لینک های زیر آن را نصب کنید:

گزارش پایان اطلاعیه

نمونه هایی از بازی هایی که فقط در پلی استیشن 4 قابل استفاده هستند

توجه داشته باشید که اگر از پلی استیشن 5 استاندارد استفاده می کنید، می توانید از سی دی های بازی PS4 برای نصب بازی استفاده کنید.در انواع روش های زیر بازی پلی استیشن 5 را نصب کنید با هم مرور کردیم

نحوه نصب بازی های پلی استیشن 4 روی پلی استیشن 5

تصویر 4 نمونه هایی از بازی هایی که فقط در پلی استیشن 4 قابل استفاده هستند.