راهنمای آزمایشی Final Fantasy XIV 6.3

دو آتشه: هر دو تانک AoEهای مثلثی بزرگی به آنها متصل می شوند. تانک ها باید پخش شوند و از ضربه زدن به بقیه گروه با AoE خودداری کنند.

روبیکانته دگرگونی ایجاد می کند و نیمه دوم مبارزه آغاز می شود

تسخیر سریع: یک نشانگر پشته روی یک عضو تصادفی حزب قرار می گیرد و به طور همزمان نیمی از پلت فرم در یک AoE پوشانده می شود. طرف باید به سمت نیمه بدون پوشش سکو حرکت کند و برای تقسیم آسیب روی هم قرار گیرد.

Flamerake: Rubicante یک قطب نما طلایی با یک سوزن که بسیار سریع می چرخد ​​احضار می کند. در انتهای میله پرتاب، چرخ سرعتش کاهش می‌یابد – و یک نوار بزرگ مرکزی AoE در جهتی ظاهر می‌شود که سوزن پس از تکمیل پرتاب روی آن فرود می‌آید. بخش مشکل این است که درست پس از آن که AoE مرکزی فعال شود، AoE های آبشاری در دو طرف مرکز شلیک می شوند.

Soulscad: Rubicante یک نوار AoE را به هر یک از اعضای حزب متصل می کند. برای جلوگیری از آسیب های همپوشانی پخش کنید. Soulscad آسیب نسبتا زیادی وارد می کند، بنابراین شفا دهنده ها باید سعی کنند قبل از شروع Soulscad، اعضای حزب آسیب دیده در طول Flamerake را درمان کنند.

با دنبال کردن سناریو اصلی Desires Untold Quest، Rubicante را در انتظار شما در Thavnair خواهید دید. شما همچنین به حداقل میانگین iLVL 595 نیاز دارید.

راهنمای آزمایشی کوه

مرحله ی 1

محاکمه پاکسازی (اولین بار): Rubicante سکو را با یک حلقه بیرونی قرمز و یک حلقه داخلی بنفش می پوشاند. خطوط آبی طنابی شکل در سراسر عرصه پخش شده است. توجه داشته باشید که در امتداد یکی از خطوط آبی، یک نشانگر چشمک زن نارنجی ظاهر می شود. بازیکنان باید نزدیک نقطه انتهایی آن خط آبی خاص در لبه بیرونی سکو حرکت کنند. بازیکنان 10 ثانیه فرصت دارند تا قبل از اینکه دیگر نتوانند حرکت کنند، خود را به درستی قرار دهند. پس از اتمام 10 ثانیه، AoE مثلثی آبی که به خط نارنجی متصل است بلند می شود و یک AoE مخروطی شکل مربوطه را ایجاد می کند. این مکانیسم دو بار تکرار می شود و خط آبی فعال (که با طرح نارنجی مشخص می شود) بار دوم تغییر می کند.

بخوانید  افشای لاین آپ گرافیک‌های RTX 40 موبایل؛ RTX 4090 در راه لپتاپ‌ها

ممکن است در ابتدا گیج کننده به نظر برسد، اما برای این مکانیک، همیشه می توانید به مسیر “خانه” (پیش چرخش) بروید و تقریباً مکانیسم چرخش را نادیده بگیرید. تا زمانی که به اندازه کافی از لبه سکو قرار بگیرید و به اندازه کافی به خط جدید نزدیک شوید، به سختی توسط مثلث AoE برخورد خواهید کرد. دوباره، Rubicante دور دیگری از Order of Purgation را انجام می دهد، با فلش ها معمولاً در جهت مخالف اولین مجموعه از فلش ها هستند.

محاکمه برزخ (دومین بار): این همان مورد اول محاکمه برزخ است. فقط این بار، به چرخش فلش های چرخان در جهت عقربه های ساعت یا خلاف جهت عقربه های ساعت در اطراف Rubicante توجه کنید. این بدان معنی است که وقتی Ordeal of Purgatory فعال می شود، حلقه داخلی بنفش بسته به جهت فلش ها، یک “برش” به جلو یا عقب می چرخد. سپس یک مسیر جدید از خط آبی توسط نشانگر نارنجی نشان داده می شود. توجه داشته باشید که نشانگر نارنجی نمی چرخد. این حلقه بنفش داخلی است که توسط فلش ​​ها حرکت می کند.

نسخه آزمایشی جدید Final Fantasy XIV 6.3 Mount Ordeals نام دارد. این یک سیاهچال سطح 90 است که کمی بعد از سیاهچال لاپیس مانالیس از 6.3 رخ می دهد. در Mount Ordeals، Archfiend Rubicante بازیکنان را به یک مسابقه آتشین دعوت می کند. تا کنون، تمام دژخیمان شیطانی اصلی گلبز یک موضوع اساسی داشته اند و زرادخانه حملات Rubicante مبتنی بر آتش است. در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد نحوه باز کردن قفل و شکست آزمایشی جدید بدانید.

بخوانید  توسعه دهنده State of Decay 3 می تواند یک بازی معرفی نشده دیگر توسعه دهد

نحوه باز کردن قفل FFXIV 6.3 Trial، Mount Ordeals

پس از آن، این تکراری است که بازیکنان مکانیک قبلاً دیده‌اند. از Ordeal of Purgation، Inferno، Arch Inferno، Flamerake، Soulscad می گذرد – و هنگامی که به آن نقطه رسیدید، Rubicante باید بسیار نزدیک به مرگ باشد.

به ثانیه های آخر Flamerake توجه کنید و به سرعت به دو طرف آخرین سوزن بروید. با این حال، زیاد دور نروید: می‌خواهید نزدیک به لبه اولین AoE بمانید. پس از شروع اولین AoE، به فضای مرکزی بروید تا از AoE های دوم و سوم آبشاری جلوگیری کنید.

دوزخ (دومین بار): Rubicante یک AoE دایره ای بر روی هر یک از اعضای حزب قرار می دهد. برای جلوگیری از آسیب های همپوشانی پخش کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

Arc Inferno: Rubicante بازیگران Arch Inferno را با دو AoE دایره ای بزرگ در دو طرف سکو شروع می کند. وقتی این را دیدید، آماده حرکت شوید. در جهت عقربه‌های ساعت، Rubicante به پخش چندین AoE همپوشانی یکی پس از دیگری ادامه می‌دهد. در پاسخ، بازیکنان همچنین باید به حرکت در جهت عقربه‌های ساعت، پس از پایان AoE که قبلاً راه‌اندازی شده بود، ادامه دهند.

  • Rubicante همچنین AoE های دیگری مانند Conflagration (یک AoE قرمز که مستقیماً از مرکز میدان می گذرد) و Radial Flagration (یک AoE شعاعی نارنجی تیره) را پخش می کند. Radial Flagration و Conflagration دارای نوارهای راه‌اندازی هستند – بنابراین می‌دانید چه زمانی این ماشه فعال می‌شود.
بخوانید  لیست قیمت و تخفیف فروشگاه PlayStation Days of Play

جهنم: AoE در سطح گروه. شفا و محافظت کنید.

یک فاز اضافه کنید: Rubicante به لبه بیرونی پلتفرم می‌پرد و چهار افزونه ظاهر می‌شود. Rubicante در این زمان آسیب ناپذیر است، بنابراین حزب باید روی از بین بردن Adds تمرکز کند.

  • قدرت Rubicante، متر خشمگین: همه افزونه‌ها باید قبل از پر شدن سنج خشم از بین بروند.
  • لمس وحشتناک: در مرحله Adds، Rubicante چندین AoE را نیز در پلتفرم فراخوانی می کند. این در طول مرحله افزودن اتفاق می افتد تا زمانی که همه افزوده ها را بکشید. با قدرت Rubicante آسیب های سراسر مهمانی را درمان و محافظت کنید.
6.3 Trial Boss: Rubicante
6.3 Trial Boss: Rubicante

مرحله 2