شایعه: Soul Hackers 2 به زودی در Game Pass قرار خواهد گرفت

اولین نسخه این بازی که در سال 1997 با عنوان کامل Devil Summoner: Soul Hackers برای کنسول بازی سگا Saturn و مدتی بعد برای اولین کنسول پلی استیشن منتشر شد، به عنوان یکی از بازی های نقش آفرینی و کلاسیک محبوب شناخته می شود. . در ژاپن. داستان این بازی که در دنیای وسیع سری Shin Megami Tensei و در شهری رنگارنگ و سایبرپانک که شباهت های زیادی با توکیو دارد اتفاق می افتد، ماجراهای گروه مخفی Devil Summoners را روایت خواهد کرد. این بازی بازیکنان را در نقش دو عامل Aion به نام‌های رینگو و فیگور قرار می‌دهد که باید از قدرت ویژه Soul Hack برای مقابله با نیروهای انجمن فانتوم و جلوگیری از پایان جهان و آمدن آخرالزمان استفاده کنند.

سه بازی Persona 5 Royal، Persona 4 Golden و Persona 3 Portable نیز ماه گذشته برای کاربران Game Pass روی رایانه های شخصی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس در دسترس بودند.

با گذشت تقریبا 6 ماه از انتشار بازی نقش آفرینی ژاپنی Soul Hackers 2 توسط Atlus Studio، حالا ظاهرا این بازی قرار است در سرویس Xbox Game Pass برای علاقه مندان به بازی های این استودیو که سری Persona را در نمونه کارها آن

طبق شایعات جدید، احتمالا به زودی شاهد انتشار بازی نقش آفرینی Soul Hackers 2 در سرویس Xbox Game Pass خواهیم بود.

تصویر یکی از شخصیت های بازی Soul Hackers 2

Soul Hackers 2 از صداپیشگی کامل انگلیسی نیز پشتیبانی می کند. موسیقی بازی نیز توسط استودیوی ژاپنی موناکا ساخته شده است که موسیقی متن آثاری مانند Nier: Automata را تولید کرده است.

بخوانید  مایکروسافت Dune: Part 2 را با یک کنترلر شناور بی نظیر جشن می گیرد

یکی از خودی های صنعت بازی که به نام user extas1s شناخته می شود این اطلاعات جدید را به اشتراک گذاشت. extas1s ابتدا و به درستی به انتشار نسخه بازسازی شده بازی کلاسیک GoldenEye 007 از سری جیمز باند در پایان ژانویه اشاره کرد. بنابراین احتمالاً در هفته های آینده شاهد اضافه شدن Soul Hackers 2 به سرویس Xbox Game Pass باشیم. زمانی که این بازی منتشر شد، با بازخوردهای نه چندان مثبتی از سوی منتقدان و گیمرها مواجه شد و طبق آمارهای مالی منتشر شده توسط سگا، فروش بازی به همین دلیل چندان قوی نبود، هرچند سگا فکر می کند بازی از نظر مالی بهتر عمل خواهد کرد. در سال های آینده و انتشار آن بر روی پلتفرم ها و سایر سرویس ها ابراز امیدواری کرده بود.

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.