داستان ساخت کفش های جردن توسط نایک در اولین تریلر فیلم جدید بن افلک و مت دیمون

فیلم Air داستان تلاش سانی واکارو و فیل نایت برای بستن قرارداد با شرکت کفش مایکل جردن در دهه 80 را روایت می کند، زمانی که در آن زمان غیرممکن به نظر می رسید. اگرچه در طول فیلم ارجاعات زیادی به جردن می شود، اما او در فیلم حضور نخواهد داشت. با این حال شخصیت های دیگری مانند مادر جردن یا مربیان او حضور خواهند داشت. به لطف فروش کفش‌های کتانی Maverick، این رویداد به مهم‌ترین رابطه بین یک برند ورزشی و یک ورزشکار تبدیل شد و صنعت کفش‌های کتانی چند میلیارد دلاری را ایجاد کرد.

این فیلم هوایی در تاریخ 5 آوریل 2023 (16 آوریل 1402) اکران خواهد شد. ایندی وایر همچنین گزارش می دهد که انتظار نمی رود مایکل جردن به عنوان بازیگر در این فیلم ظاهر شود، اما از تصاویر آرشیو برای صحنه های او در ایر استفاده شده است.

بن افلک که پیش از این فیلم های Gone Baby Gone، The Town، Argo و Live by Night را کارگردانی کرده بود، کارگردانی هوا را برعهده داشت که اولین فیلم او پس از 6 سال است. بن افلک برای ساخت فیلم جدیدش از مستند Sole Man الهام گرفته است. علاوه بر این، نوشتن فیلمنامه این فیلم به الکس کانری سپرده شد. بن افلک و مت دیمون بیشتر برای نوشتن فیلمنامه ویل هانتینگ خوب شناخته می شوند و برای آن اسکار بهترین فیلمنامه را دریافت کردند.

اولین پوستر فیلم هوا

آمازون و ام جی ام اولین تریلر ایر را به کارگردانی بن افلک و با حضور مت دیمون منتشر کردند که داستان پشت صحنه ساخت کفش های ایر جردن نایک را روایت می کند.

بخوانید  علیرغم امیدهای استودیو، هیچ برنامه فوری برای فرسودگی شغلی جدید وجود ندارد

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیوناولین تریلر فیلم Air منتشر شد. آمازون و MGM به تازگی اولین تریلر این درام ورزشی را منتشر کرده اند که نگاهی به پشت صحنه ساخت کفش های Air Jordan توسط نایک و تبدیل آن به یک غول کالاهای ورزشی از جمله کفش های کتانی دارد. در طول تریلر، مت دیمون را می بینیم که تلاش می کند مادر مایکل جردن را راضی کند، سپس بن افلک این ایده را پذیرفت و در زیر می توانید اولین تریلر ایر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

تمرکز فیلم قرار است روی شخصیت سانی واکارو باشد که در طول فیلم شاهد تلاش او در این داستان برای امضای یکی از بزرگترین قراردادهای تاریخ دنیای ورزش خواهد بود. بن افلک، مت دیمون، جیسون بیتمن، ویولا دیویس، متیو ماهر، کریس مسینا، تام پاپا، گوستاو اسکرسگارد، جوئل گرچ، کریس تاکر، مارلون وینز و جولیوس تنون. از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم هوا حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند.