مایکروسافت Dune: Part 2 را با یک کنترلر شناور بی نظیر جشن می گیرد


فیلم بعدی Dune به زودی به سینماها می آید و برای جشن گرفتن، مایکروسافت تبلیغاتی با موضوع Arrakis ارائه می دهد. بازیکنان مایکروسافت Flight Simulator می‌توانند با Ornithopter Royal Atreides در گسترش رایگان Dune که برای اولین بار این سری به یک سیاره خیالی می‌رود، سوار شوند. اما نکته مهم در اینجا رونمایی از سخت افزار سفارشی ایکس باکس، از جمله اولین کنترلر ایکس باکس شناور در جهان است.

این چه جادوگری است؟
این چه جادوگری است؟

آلبوم عکس

چگونه شناور می شود؟ احتمالاً به لطف آهنرباها، فن های پرقدرت و سایر فناوری های پیچیده، اما منظور ما جادو نیز هست. یا شاید همراه با یک کیسه ادویه جات ترشی جات آراکیان باشد تا شما را استنشاق کنید فکر شناور است، مرد. این کنترلر همچنین دارای روکش سفارشی است و لوگو و نمادهای فیلم را با رنگ بادگیر ترکیب می کند تا برجسته شود. در مورد کنسول سفارشی Xbox Series S، این کنسول دارای طراحی پر جنب و جوش است که عظمت Arrakis را در کیهان تداعی می کند و حتی از گریل به عنوان یک سیاره ایستاده استفاده می کند.

برای ورود، می‌توانید در X/Twitter ایکس‌باکس را انجام دهید و توییت رسمی مسابقه ایکس‌باکس را در دوره ورود از ۱۳ فوریه و پایان ۲۵ مارس ریتوییت کنید. برای قوانین رسمی و جزئیات واجد شرایط بودن، می توانید روی این لینک کلیک کنید برای تمام چاپ خوب

Dune: Part Two در 1 مارس اکران خواهد شد و پل آتریدس را دنبال می‌کند که او ارتشی از بومی‌های فرمن را جمع‌آوری می‌کند تا کنترل Arrakis را از House Harkonnen دوباره به دست بگیرد. برای پیش‌نمایش، می‌توانید یکی از تریلرهای فیلم یا این سکانس هفت دقیقه‌ای را که اولین سواری با کرم شنی پل را نشان می‌دهد، تماشا کنید. و اگر Dune برای شما کافی نیست، حتی یک سطل پاپ کورن نسخه ویژه برای خرید در دسترس است، اگرچه احتمالاً نمی خواهید آن را به دست آورید.

بخوانید  The Walking Dead: Daryl Dixon Spinoff تاریخ اکران سپتامبر را تعیین می کند