نتفلیکس تولید انیمیشن جدید خالق کلاوس را متوقف کرد

پس از موفقیت انیمیشن کلاوس در سال 1998 سرخیو پابلوطراح شخصیت و داستان انیمیشن من نفرت انگیز ساخت آن را بر عهده داشت، چندان عجیب نبود که همکاری نتفلیکس با سازنده این انیمیشن ادامه دارد و اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیوننتفلیکس ساخت سریال جدید انیمیشن کلاوس را متوقف کرد. در خبری غیرمنتظره، Variety گزارش داد که نتفلیکس تصمیم گرفته است که ساخت Ember را ادامه ندهد.

ورایتی اضافه می کند که این توقف تولید ربطی به هزینه های تولید ندارد و این تصمیم توسط تیم خلاق نتفلیکس گرفته شده است که در این مدت علاوه بر امبر، ساخت آثار دیگری مانند Wings of Fire به کارگردانی Eva DuVernay را نیز رها کرده اند. . سال پابلو همچنان حقوق تولید Ember را حفظ می‌کرد و اکنون می‌توانست یک شبکه یا ناشر متفاوت برای انیمه جدید خود بیابد که در مرحله تولید باقی بماند.

سرجیو پابلو که یکی از قدیمی ترین انیماتورهای صنعت انیمیشن است، انیمیشن Klaus را که اولین انیمیشنی بود که او ساخت، با همکاری نتفلیکس تولید کرد و این انیمیشن نامزد اسکار بهترین انیمیشن سال شد. Ember ماجراجویی حماسی جستجوی انسان های اولیه برای آتش را از نگاه دیکیکای جوان دنبال می کند. او در شرف یک مسابقه غیرممکن برای رسیدن به یک آتشفشان دوردست است تا بتواند جرقه گرانبهایی را که سابقش را نجات می دهد، بازیابی کند.

در اقدامی غیرمنتظره، نتفلیکس تصمیم گرفته است که تولید Ember، شغل جدید تهیه کننده انیمیشن را متوقف کند. کلاوس گرفت.

تحریریه مجله بازی یک گیمر