نتایج و بررسی زنده WWE Wrestlemania 2023 Night 1: Becky Lynch، Lita و Trish Stratus در Damage Ctrl

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

با توجه به اینکه اکثر مردم احتمالاً انتظار داشتند برادرش جیک در آنجا حضور داشته باشد، داشتن یکی از دوستان پل (KSI) در یوتیوب با لباس پرایم اتفاق خوبی بود. با این حال، پل کسی است که به طور تصادفی KSI را در جدول قرار داده است؟ جادوی خالص بود کمتر جادویی، پل به انجام پایان دهندگان کشتی گیر AEW ادامه می دهد بدون اینکه آنها واقعاً مسابقات را تمام کنند. اول Buckshot Lariat بود، حالا GTS. استفاده از فینیشرهای معروف به عنوان حرکات معمولی بهترین ظاهر نیست.

پل در اوایل به طرز شگفت انگیزی مسلط بود، به خصوص زمانی که شروع به پرتاب مشت کرد. دیدن او در سطح رولینز در این مسابقه خوب است زیرا او به عنوان بازیکن اصلی WWE روی او سرمایه گذاری زیادی کرده است. و اینکه او تقریباً بعد از یک مشت ناک اوت به ست پین بزند، لحظه فوق العاده ای بود. اگرچه پل اعلام کرده است که قراردادش با WWE در حال اتمام است، اما مطمئناً او را مانند یک قدرت بزرگ می کند – برد یا باخت.

GameSpot در داخل استادیوم SoFi برای رسلمنیا امسال قرار دارد و نتایج و بررسی نمایش زنده بزرگ را برای شما به ارمغان می‌آورد، در این مورد، فقط چند قدمی رینگ. مگر اینکه آنجا نباشید، تنها راه برای گرفتن رسلمنیا روشن است طاووس (یا با پرداخت به ازای مشاهده سنتی). اگرچه Peacock یک ردیف رایگان دارد، اما نمی‌توانید رویداد WWE را از طریق آن تماشا کنید. شما به یک حساب Premium (5 دلار در ماه، با تبلیغات) یا Premium Plus Peacock (10 دلار در ماه، بدون تبلیغات) نیاز دارید. هر سطحی که انتخاب کنید، چند آگهی تبلیغاتی مرتبط با WWE در طول نمایش وجود خواهد داشت.

بخوانید  Pokemon Go Party Play Lets You Team Up With Pals To Catch Pokemon

تئوری بعد از زدن یک ضربه پایین و پین کردن سینا با A Town Down به پیروزی رسید، که دقیقاً همان چیزی است که باید اتفاق می افتاد. نه تنها بدگویی ها باعث می شود که یک مسابقه مجدد منطقی باشد، بلکه تئوری به بزرگترین برد دوران حرفه ای خود دست می یابد و سینا چیزی از دست نمی دهد.

امتیاز: 7/10

شرحی ارائه نشده است

ست “فریکین” رولینز در مقابل لوگان پل

راه های مختلفی برای تماشای Peacock وجود دارد. علاوه بر تماشای آن در دستگاه های تلفن همراه و رایانه شخصی، می توانید این سرویس را در Amazon Fire، Android TV، Apple TV، LG Smart TV، PlayStation 4، PlayStation 5، Roku، Samsung Smart TV، Xbox One، Xbox Series X، Xbox Series S پخش کنید. ، Xfinity و موارد دیگر. در مورد اینکه چه زمانی می توانید تماشا کنید (و باید با بررسی زنده ما هماهنگ شوید، برنامه Wrestlemania را در زیر بررسی کنید.

زمان شروع:

  • ساعت 8 عصر به وقت شرقی
  • 7:00 بعد از ظهر.
  • 5:00 بعد از ظهر (به وقت اقیانوس آرام)
  • ساعت 1:00 بامداد (1 آوریل، 2 آوریل)
  • 10 صبح AEST (1 آوریل، 2 آوریل)

برنده: ست “فریکین” رولینز از طریق پینفال

به سختی می توان یک مسابقه چهار جانبه مرگبار را “عادی” نامید، اما این مسابقه بیشتر این بود. همه در برخی از حملات خاص او قرار گرفتند، لحظات بی نظیری در اوج پرواز وجود داشت، و حتی براون استرومن از طناب بالا خارج شد. نقطه برج سرنوشت قطعا نقطه برجسته مسابقه بود و جمعیت بسیار سرگرم کننده بودند. دو لحظه برجسته دیگر غروب خورشید توسط ریکوشت و خروج آنجلو داوکینز از ریل قطار سریع السیر استرومن بود. طبیعتاً جمعیت برای این دو نفر وحشی شد.

بخوانید  The Legend Of Zelda: Tears Of The Kingdom Pre-Orders - بازی، کنسول نسخه ویژه و موارد دیگر

برنده: The Street Profits از طریق pinfall

در حال حاضر، 7 مسابقه برای شب 1 رسلمانیا 39 برنامه ریزی شده است. دفاع آستین تئوری از مسابقات قهرمانی دبلیو دبلیو ای ایالات متحده در برابر جان سینا نمایش را آغاز خواهد کرد. به کارت شبانه کامل زیر نگاهی بیندازید.

نقشه مسابقه شب 1:

  • آستین تئوری (c) در مقابل جان سینا (قهرمانی WWE ایالات متحده)
  • ست “فریکین” رولینز در مقابل لوگان پل
  • تریش استراتوس، لیتا و بکی لینچ در برابر Damage CTRL (بیلی، داکوتا کای و آیو اسکای)
  • براون استرومن و ریکوشت در مقابل استریت پرویتز (آنجلو داوکینز و مونتز فورد) در مقابل آکادمی آلفا (چاد گیبل و اوتیس) در برابر وایکینگ رایدرها (اریک و ایوار) در مسابقه تیمی تگ چهار طرفه مرگبار
  • The Usos (جی اوسو و جیمی اوسو) (ج) در مقابل کوین اونز و سامی زین (مسابقات قهرمانی تگ تیم بی چون و چرای WWE)
  • شارلوت فلیر (c) در مقابل رئا ریپلی (مسابقه قهرمانی زنان WWE SmackDown)
  • ری میستریو در مقابل دومینیک میستریو

نتایج و بررسی ها:

شرحی ارائه نشده است

آستین تئوری (c) در مقابل جان سینا (قهرمانی WWE ایالات متحده)

طلسم نوشیدنی انرژی زا پرایم دقیقاً همان مزخرفی است که از لوگان پل انتظار دارید. همچنین یک هدف آسان برای ضرب و شتم خنده دار از ست رولینز فراهم می کند. وقتی صحبت از رولینز شد، دریپ رسلمنیا او چیزی جز شگفت انگیز نیست – شایسته چنین شب خاصی است.

راستش، منطقی است که تئوری و سینا کارها را شروع کنند. این یک راه عالی برای باز کردن درب رسلمنیا است. تنها عیب این فیود این است که سینا فقط یک بار ظاهر شد تا دشمنی را جلو ببرد. مطمئناً او مردی پرمشغله است، اما خیلی خوب می‌شد که او را بیشتر در ساخت شرکت می‌کرد.

بخوانید  Sonic Superstars October Release Date Seemingly Leaked

امتیاز: 9/10

شرحی ارائه نشده است

تریش استراتوس، لیتا و بکی لینچ در برابر Damage CTRL (بیلی، داکوتا کای و آیو اسکای)

تنها مشکل مربوط به تولید ویدئو بود، زیرا فیدهای ویدئویی در استادیوم قطع شد درست زمانی که سینا در حال تغییر نگرش بود. بنابراین کسانی که روی صندلی‌های ارزان‌قیمت نشسته‌اند باید به سختی چشمان خود را نگاه می‌کردند تا ببینند در بازی چه می‌گذرد. با این حال، این باعث نمی‌شود که اولین بازی خوبی باشد. هیچ چیز دیدنی نیست، فقط یک بازی خوب است.

اگر نقدی داشتم، در سطح داستان است، آنقدرها هم هیجان انگیز نیست. هیچ خطر واقعی داستان شخصی در این مبارزه خاص وجود ندارد. با این حال، این یک پیروزی ویترینی برای Street Profits است که باید تیمی بودند که Usos را از تخت خلع کردند.

برنده: تئوری آستین از طریق pinfall

امتیاز: 7.5/10

شرحی ارائه نشده است

براون استرومن و ریکوشت در مقابل استریت پرویتز (آنجلو داوکینز و مونتز فورد) در مقابل آکادمی آلفا (چاد گیبل و اوتیس) در برابر وایکینگ رایدرها (اریک و ایوار) در مسابقه تیمی تگ چهار طرفه مرگبار

رولینز بعد از یک ضربه فوق العاده به پیروزی رسید، هرچند که واقعاً آسیبی به پل وارد نکرد زیرا او در طول مسابقه شبیه دینامیت به نظر می رسید. لحظاتی به یاد ماندنی، داستان سرایی عالی و یک مسابقه بسیار جذاب وجود داشت. این یکی عالی بود و من برای یک مسابقه برگشتی هستم.

بالاخره زمانش رسید! WWE Wrestlemania 39 Night 1 آغاز می‌شود، با هفت مسابقه برنامه‌ریزی شده، بازگشت جان سینا افسانه‌ای و مسابقه بین قهرمان زنان WWE Smackdown، شارلوت فلیر و برنده رویال رامبل زنان در سال 2023، ریا ریپلی.

تحریریه مجله بازی یک گیمر