نبرد پس از فصل اول Suicide Squad: Kill the Justice League محتوای جالبی ارائه می دهد

استودیو Rocksteady جزئیات نبرد پس از فصل اول Suicide Squad: Kill the Justice League را با طرفداران به اشتراک گذاشت.

بازیکنان Suicide Squad: Kill the Justice League در ساعت 13:30 روز پنجشنبه 18 فروردین به وقت ایران توانستند به محتوای جدید فصل اول بازی دسترسی پیدا کنند. در این فصل، Rocksteady جوکر را به عنوان اولین شخصیت قابل کنترل اضافی در Suicide Squad آورد و در کنار این شخصیت، به بازیکنان انواع سلاح ها، تجهیزات جنگی، ماموریت ها، گزینه های سفارشی سازی برای محتوای موجود و چیزهای هیجان انگیز دیگر ارائه می شود.

همانطور که از یک بازی لایو اکشن انتظار دارید، فصل اول Suicide Squad: Kill the Justice League شامل یک مرحله پس از نبرد خواهد بود و اکنون Rocksteady جزئیات بیشتری را ارائه کرده است.

Suicide Squad: Kill the Justice League Season 1 Post Battle را می توان با 1000 Luthorcoin خریداری کرد و شامل 76 سطح پاداش منحصر به فرد می شود. این جوایز شامل لباس‌های مختلف، شکلک‌ها، نمونه‌های رنگی، بنرها و موارد دیگر است. بازیکنانی که موفق به تکمیل 76 سطح Battle Pass شوند، می توانند تمام 1000 Luthorcoin خود را برای Battle Pass بعدی به صورت رایگان بازخرید کنند.

محتوای Battlepass برای فصل 1 Suicide Squad: Kill the Justice League

Suicide Squad: Kill the Justice League هم اکنون برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و سری ایکس باکس در دسترس است. در گذشته آن محصول نتوانست انتظارات ناشر را برآورده کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  شخصیت های آشنا برای طرفداران بازی Last of Us در تصاویر قسمت 5 سریال The Last of Us