معمار زندان 2 آخرین لحظه تا سپتامبر به تاخیر افتاد

بازی شبیه سازی زندان Prison Architect 2 دوباره با تاخیر مواجه شد. در ابتدا قرار بود در ماه مارس منتشر شود، سپس به ماه می موکول شد. اکنون در 3 سپتامبر منتشر می شود.

با وجود فاصله کمتر از یک ماه تا انتشار، ناشر Paradox Interactive فاش کرده است که Prison Architect 2 با مشکلاتی مواجه است. Paradox Interactive در بیانیه‌ای به Eurogamer توضیح داد: «اخیراً، ما آزمایش‌های پایداری را بر روی آخرین نسخه خود از بازی انجام دادیم و متوجه شدیم که مشکلات غیرمنتظره اغلب اتفاق می‌افتد، به خصوص در تنظیمات با مشخصات پایین.

“پس از شناسایی این مشکل، ما شروع به کار بر روی بهبود استفاده از حافظه Prison Architect 2 برای کاهش این وضعیت کردیم. به طور کلی، کار موفقیت آمیز بود و ما شاهد پیشرفت هایی در دستگاه ها و کنسول های با کیفیت پایین تر بودیم.”

ناشر در ادامه تصریح کرد که پچ حافظه راه را برای مشکلات جدیدی مانند خرابی، به ویژه در سایر تنظیمات رایانه شخصی باز می کند. رفع این مشکل مدتی طول کشید تا بازی قبل از انتشار بازی کند. اگر نسخه تایید شده بازی بر روی همه پلتفرم ها آماده راه اندازی باشد، ناشر می خواهد آن را در بهترین حالت ممکن عرضه کند و به همین دلیل تاخیر زیادی وجود دارد. او معتقد است که سیستم استفاده از حافظه جدید به طور قابل توجهی تجربه بازیکن را در دراز مدت بهبود می بخشد.

Paradox Interactive همچنین بیانیه‌ای را در این هفته درباره یکی دیگر از بازی‌های منتشر شده، City Skylines II منتشر کرد که به وضعیت خشن و برنامه‌های محتوای عجولانه بازی می‌پردازد.

بخوانید  توضیح فیل اسپنسر برای غیبت Halo در نمایشگاه اخیر Xbox

اولین بازی Prison Architect در سال 2015 منتشر شد. در نقد Prison Architect از GameSpot گفتیم: “این دوگانگی عجیب Prison Architect است.” از دیدگاه خدا، از یک عنصر از جامعه، یعنی سیمزها و شهرهای سیم کارت، جهان جرأت نمی کند آن را لمس کند، اما آنقدر مطیع ایده «بازی» بودن است تهدیدی برای خنثی کردن تعداد قابل توجهی از جنبه های قوی و پایداری است که در اختیار دارد. »

Prison Architect 2 برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X|S عرضه خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر