توضیح فیل اسپنسر برای غیبت Halo در نمایشگاه اخیر Xbox


فیل اسپنسر دلیل عدم حضور Halo Collection در نمایشگاه اخیر ایکس باکس را انبوه بازی های انحصاری مایکروسافت می داند.

Halo به عنوان بزرگ‌ترین مجموعه بازی‌های مایکروسافت، تقریباً همیشه باید در هر رویدادی که شرکت میزبانی می‌کند، حضور داشته باشد. به همین دلیل است که بسیاری از طرفداران ایکس باکس از غیبت کامل این مجموعه در نمایشگاه اخیر ایکس باکس شگفت زده شدند. اگرچه گزارش ها حاکی از آن است که 343 Industries محتوای تک نفره جدید سری Halo را تولید نخواهد کرد، بسیاری از طرفداران Halo Infinite منتظر اخباری در مورد حالت بتل رویال بازی هستند. گفته می شود این مد Project Tatanka نام دارد و توسط Certain Affinity در حال توسعه است. استودیوها

به گفته فیل اسپنسر، رئیس ایکس‌باکس، این به توانایی مایکروسافت برای نمایش بازی‌های دیگر به غیر از سری Halo مربوط می‌شود و برخلاف سال‌های گذشته، ایکس‌باکس دیگر نیازی به تکیه کامل به این سری برای سازمان‌دهی یک رویداد ندارد.

اسپنسر در مصاحبه اخیر با The Guardian گفت: “نمی‌گویم Halo اهمیت کمتری دارد، اما ما اکنون بیش از 20 استودیو داریم. اگر بخواهم به گذشته برگردم، اساساً چهار بازی داشتیم، Fable، Forza، Halo و Gears که چهار سوار آخرالزمان ما بودند، اما اکنون ما مسابقات بیشتری داریم.”

با توجه به بازخوردهای دریافتی، ستاره ویترین اخیر ایکس باکس را می توان بازی نقش آفرینی عظیم استارفیلد دانست که بتسدا با نمایش آن توانست توجه بیشتری را به خود جلب کند. علاوه بر Starfield، بازی‌های انحصاری دیگری از جمله Fable، Avowed، Forza، Motorsport Senua’s Saga: Hellblade 2 و Microsoft Flight Simulator 2024 در این ویترین به نمایش درآمد.

بخوانید  10 films que les fans de GTA doivent voir !

شما می توانید نظرات خود را در مورد این خبر با ما در میان بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر