تعیین فضای مورد نیاز برای بازی Final Fantasy 16

سپس باید گفت افرادی که نسخه دیجیتالی Final Fantasy 16 را خریداری کرده اند فردا می توانند دیتای بازی را دانلود کنند. این بدان معناست که در زمان انتشار رسمی بازی نیازی به دانلود آن ندارید و می توانید بلافاصله شروع به آزمایش این کار کنید. جالب است بدانید که اولین ساعات عرضه نسخه دمو بازی در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است. کاربران می توانند پیشرفت خود را از نسخه ی نمایشی رایگان به بازی اصلی انتقال دهند.

نظر شما چیست، چه انتظاری از این شغل دارید؟ نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بازی Final Fantasy 16 در تاریخ 22 جولای سال جاری (1 تیرماه) برای PS5 منتشر خواهد شد.

زمان زیادی تا عرضه رسمی جدیدترین نسخه از سری بازی های فاینال فانتزی باقی نمانده است. بدون شک می توان از Final Fantasy 16 به عنوان یکی از موردانتظارترین آثار انحصاری کنسول پلی استیشن 5 نام برد، همانطور که حتما می دانید نسخه دمو این بازی در چند روز اخیر عرضه شده است.

اکنون در مورد آخرین اخبار از دنیای بازی، چند ساعت پیش حساب توییتر PlayStation Game Size میزان فضای مورد نیاز برای نصب این بازی بر روی کنسول نسل نهم سونی را فاش کرده است. با توجه به اکانت مورد بحث، کاربران برای تجربه این اثر به 18.90 گیگابایت فضای روی SSD کنسول خود نیاز خواهند داشت.

کلیو در حال تخریب مارلبورو در فاینال فانتزی 16

اخیراً حساب کاربری توییتر PlayStation Game Size، او میزان حجم مورد نیاز برای نصب بازی مورد انتظار Final Fantasy 16 را بر روی کنسول پلی استیشن 5 فاش کرد.

بخوانید  Spider-Man: Across The Spider-Verse دارای تخم مرغ عید پاک برای بازی بعدی Spidey PS5 است