معرفی فصل سوم Fall Guys در تریلر جدید


استودیو Mediatonic فصل سوم Fall Guys را با تریلر معرفی کرد.

استودیوی Mediatonic به تازگی اعلام کرده است که فصل سوم بازی آنلاین رقابتی Fall Guys، این هفته پس از پایان فصل دوم با پس زمینه فضایی و صحنه هایی واقع در دنیای زیر آب آغاز خواهد شد. علاقه مندان به بازی Fall Guys می توانند از 1 دسامبر (22 آبان) سال جاری در مسابقات فصل سوم شرکت کنند. نام این فصل Sunken Secrets است و بازیکنان باقالی را به دنیای زیر آب می برد. علاوه بر این، مراحل جدید مختلفی مانند Giant Speed ​​Slider، مسیر پیچ خورده Puzzle Path و مرحله شدید Kraken Slam در این فصل به بازی اضافه خواهند شد.

Mediatonics با فصل 3 یک Battle Pass جدید را برای بازیکنان Fall Guys ارائه می کند که لباس های جدیدی را به بازی اضافه می کند، از جمله پوسته هایی برای SpongeBob، Ultraman و Skyrim. بازیکنان می توانند با پیشروی در Battle Pass، لباس باب اسفنجی را با گری، حلزون حیوان خانگی او که به عنوان کلاه استفاده می شود، باز کنند. علاوه بر این، شادی پس از برنده شدن در Bubble Bowl سری کارتونی باب اسفنجی نیز در Battle Pass گنجانده شده است. بعداً Mediatonics اعلام کرد که پوسته‌های دوستان باب اسفنجی مانند Patrick، Sandy، Squidward و Mr. Krabs و همچنین شکلک Imaginaaation از اول دسامبر در فروشگاه درون‌بازی در دسترس خواهد بود.

دانلود فیلم آپارات

فصل 3 Fall Guys با رویداد Let’s Get Kraken با زمان محدود شروع می‌شود، جایی که بازیکنان باید چالش‌های مختلفی را برای کسب نام مستعار، پلاک‌ها، پوسته‌ها و ارز ستایش انجام دهند. لباس Golden Sands Anchor نیز در فصل 3 گنجانده شده است که یک هفته پس از شروع مسابقات می توانید آن را دریافت کنید.

بخوانید  تصاویر جدید Deadpool 3 یکی از شایعات فیلم را تایید می کند

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.