تریلر جدید آواتار 2 با فروش بلیت ها وارد شد

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

با این حال، جیمز کامرون، نویسنده و کارگردان، گفت مطمئن نیست که آیا کسی هنوز به سریال آواتار اهمیت می دهد، با توجه به اینکه 13 سال از آخرین فیلم می گذرد. کامرون، به نوبه خود، امسال با اظهارنظرهایی درباره فیلم های خود و فیلم های دیگر اشک می ریخت. او علاوه بر مقایسه فیلمش با سوپرانوها، آن را با ارباب حلقه ها نیز مقایسه کرد. او همچنین گفت که شخصیت‌های مارول باید بچه‌دار شوند تا فیلم‌ها به بلوغ برسند (همراه با غیرواقعی خواندن آکوامن در سال ۲۰۱۹)، و به ما یادآور شد که فیلم‌های او «به‌شدت گران هستند»، به همین دلیل است که فیلم‌های Planned Avatar 4 و 5 ممکن است اتفاق نیفتند.

بلیط در حال حاضر موجود است توسط فندانگو برای آواتار: راه آب، پیش از تاریخ نمایش 16 دسامبر. علاوه بر این، تریلر جدیدی از این فیلم در طول دوشنبه شب فوتبال در ESPN پخش شد. آن را در زیر بررسی کنید.

فاندانگو همچنین مصاحبه 30 دقیقه ای جدیدی با بازیگران این فیلم منتشر کرده است که در ادامه می توانید آن را تماشا کنید. سام ورثینگتون، زوئی سالدانا، سیگورنی ویور و استفان لانگ، بازیگران این فیلم، درباره صحنه‌ای صحبت می‌کنند که بیشتر فیلم را برای بحث در مورد درس‌های غواصی فیلمبرداری کرده‌اند، و همچنین هیاهوی فیلم – که چیزی نیست. فیلم‌های دیزنی در باکس آفیس امسال 3 میلیارد دلار فروخته‌اند، و انتظار می‌رود که یکی دیگر از موفقیت‌های بزرگ این کمپانی باشد.

بخوانید  زوئی سالدانا اولین بازیگری است که در چهار فیلم با فروش 2 میلیارد دلار یا بیشتر بازی می کند

در ماه می، اولین تریلر آواتار 2 منتشر شد. اولین تصاویر از دنباله ای که مدت ها در انتظار آن بودیم، در 24 ساعت اول آنلاین، نزدیک به 150 میلیون بازدید داشت.