زوئی سالدانا اولین بازیگری است که در چهار فیلم با فروش 2 میلیارد دلار یا بیشتر بازی می کند

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

می‌توانید خلاصه ما از آواتار: راه آب را بررسی کنید. در نقد GameSpot، میسون داونی فکر می‌کرد که این فیلم نماهای بسیار زیبایی دارد، اما نتوانست به میراث خود به عنوان یک نمایش پیشرفته عمل کند.

زوئی سالدانا، 44 ساله، رزومه‌ای چشمگیر دارد که هم در دنیای آواتار و مارول (جایی که نقش گامورا را بازی می‌کند) و هم در Star Trek (جایی که در ریبوت‌های جی‌جی آبرامز در نقش نیوتا اوهورا بازی می‌کند) را در بر می‌گیرد. او در فیلم‌های آواتار نقش نیتیری را بازی می‌کند، که پس از اینکه ورود جدید به مجموعه بسیار سودآور بود، دنباله‌های بیشتری در راه است. (کارگردان جیمز کامرون مطمئن نبود که چنین باشد.) آواتار: راه آب به تازگی از مرز 2 میلیارد دلار در باکس آفیس جهانی شکسته و فیلم Spider-Man: No Way Home را در رده هفتم بهترین فیلم ها پایین آورده است. تمام دوران .

به لطف موفقیت در باکس آفیس آواتار: راه آب، زوئی سالدانا اولین بازیگر زن با چهار فیلم با درآمد بیش از 2 میلیارد دلار شد. مردم او در کنار دیگر فیلم‌های سالدانا، از جمله آواتار سال 2009، انتقام‌جویان: پایان بازی در سال 2019 و انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت در سال 2018، جزو اولین‌هایی بود که گزارش داد.

سال گذشته سالدانا گفت لباس روزانه زنانه که او در دهه گذشته به دلیل تعهدات مختلف خود در زمینه حق رای، به طور فزاینده‌ای احساس می‌کرده است که خلاقانه‌تر شده است. سالدانا گفت: «از فرصت‌هایی که به من دادند، برای همکاری با کارگردان‌های شگفت‌انگیز و دیدار با بازیگرانی که دوستشان می‌دانم بسیار سپاسگزارم و می‌توانم نقشی را بازی کنم که طرفداران، به‌ویژه بچه‌ها، آن را دوست دارند.» . اما این بدان معنا بود که من از نظر هنری در حرفه‌ام گیر افتاده‌ام و نمی‌توانم خودم را با بازی در انواع ژانرها و نقش‌های مختلف توسعه دهم، رشد دهم یا به چالش بکشم.

بخوانید  مشخصات سیستم مورد نیاز بازی Call of Duty: Modern Warfare 2