عشق در هوا در تریلر ویژه روز ولنتاین اثر هارلی کوین است

هارلی کوین فصل 3 همه چیز در مورد هارلی کوین و پویسون آیوی بود که مراحل اولیه یک رابطه را طی می کردند زیرا هر دو چمدان های زیادی را با خود به همراه داشتند. با این حال، اکنون این دو با ثبات تر به نظر می رسند و زمان آن رسیده است که روز ولنتاین را جشن بگیرند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

ما هنوز تاریخ انتشار فصل 4 هارلی کویین را نداریم، اما اشکالی ندارد – HBO Max چیزهای زیادی برای ارضای اشتهای ما برای مدت کوتاهی دارد، و ما یک تریلر کاملاً جدید و تاریخ انتشار داریم. هارلی کویین: ویژه روز ولنتاین بسیار مشکل ساز در HBO Max در 9 فوریه نمایش داده می شود.

در خلاصه داستان رسمی آمده است: “در حالی که هارلی تلاش های وسواسی را انجام می دهد تا مطمئن شود اولین روز ولنتاین او با آیوی بهترین است، تلاش های Bane برای تحت تاثیر قرار دادن یک تاریخ غیرمنتظره به طرز وحشتناکی اشتباه می شود.” در همین حال، پس از یک قرار ملاقات ناخوشایند آنلاین، کلیفیس درگیر عشق به خود می شود.

این تریلر تأیید می‌کند که فیلم ویژه هارلی کوین به بازی سریع و آزاد با کانن DC ادامه می‌دهد، حتی به شرورانی مانند Darkseid (با صدای مایکل آیرونساید) فرصت عشق می‌دهد. بهترین لحظه زمانی فرا می رسد که Bane برای کمک به اتریگان شیطان نزدیک می شود. این شخصیت همیشه با قافیه صحبت می‌کند و بنابراین به بان می‌گوید: «مردها از مریخ هستند، زنان از ناهید، اجازه دهید حدس بزنم، شما یک شخصیت بزرگ‌تر می‌خواهید…» شما این ایده را دریافت می‌کنید. هم به چیزی که شخصیت را منحصربفرد می کند می چسبد و هم به شیوه ای بی احترامانه با آن بازی می کند.

بخوانید  مایکروسافت: Call of Duty ممکن است در زمان عرضه روی پلی استیشن پلاس باشد
در این ویژه صدای کالی کوکو، لیک بل، آلن تودیک، مت اوبرگ، جیمز وولک، ناتالی مورالس، کریس دیامانتوپولوس، جیمز آدومین، جیم راش، ونسا مارشال، جانت وارنی، ریچل دراچ، لیلا برچ، تایلر جیمز ویلیامز، اجرا خواهد شد. جاش هلمن، کیسی ویلسون، مایکل آیرونساید و دیگران.