شب خشونت آمیز 2 در حال توسعه – گزارش

فیلم بابا نوئل خونین Violent Night هم‌اکنون دنباله‌ای در دست ساخت دارد. مطابق با پاکت نامهکارگردان نروژی تامی ویرکولا (دد اسنو، هانسل و گرتل: شکارچیان جادوگر) نشان می دهد که دنباله ای در راه است، در حال ساخت است و در حال حاضر در مرحله قرارداد است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

ویرکولا گفت: “ما در مورد آن صحبت می کنیم و فقط معاملات انجام می دهیم و همه چیز را مرتب می کنیم.” “ما زمان داریم تا واقعاً فیلمنامه را رمزگشایی کنیم و داستان را کشف کنیم. ما ایده هایی داریم… ما در مورد جایی که می خواهیم آن را ببریم و چه چیزی را می خواهیم ببینیم صحبت کرده ایم.”

فیلم تعطیلات – با بازی Stranger Things و بازیگر Black Widow دیوید هاربر و همچنین John Leguizamo از The Menu – نمایش بسیار خوبی در باکس آفیس داشت. فیلم Violent Night به صورت داخلی در برابر Black Panther: Wakanda Forever با فروش شگفت انگیز بیش از 10 میلیون دلار اکران شد. این فیلم تا به امروز بیش از 75 میلیون دلار در سینماهای جهان با بودجه 20 میلیون دلاری فروش داشته است. همچنین در پخش جریانی کمی بیشتر شده است، اگرچه این اعداد هنوز عمومی نیستند.

شب خشونت آمیز از 24 ژانویه به Peacock می آید.

به عنوان مثال، ویرکولا می‌گوید، فیلم بعدی می‌تواند شامل ایده‌هایی باشد که آنها عمداً «روی زمین رها کرده‌اند» مانند قطب شمال، خانم کلاوس و الف‌ها. فیلم اصلی که برای اولین بار در تاریخ 2 دسامبر در سینماها نمایش داده شد و در 20 دسامبر به صورت ویدئویی به نمایش درآمد، تا حد زیادی در یک عمارت کانکتیکات جریان داشت. ویرکولا گفت: «از لحاظ داستانی، فکر می‌کنم ما یک ایده واقعاً بسیار جالب داریم که جهان و دامنه را گسترش می‌دهد، در حالی که همچنان لحنی را که از اولین مورد دوست داشتیم حفظ می‌کند.

بخوانید  فعلا منتظر عرضه کنسول استیم دک 2 نباشید