زمان شروع رویداد فینال فصل 3 Fortnite Fracture در کنار ویژگی چند نفره جدید فاش شد

فینال Fortnite Chapter 3، Fracture، یک رویداد یکباره خواهد بود که از تاریخ شروع می شود 3 دسامبر ساعت 13:00 PT / 4:00 بعد از ظهر به وقت شرقی. طبق معمول، لیست پخش برای دسترسی به رویداد 30 دقیقه قبل باز می شود و توصیه می شود برای رزرو مکان خود زودتر در محل حاضر شوید. من نشنیده ام که کسی از دسترسی به رویدادهای مشابه Fortnite به دلیل بار بیش از حد سرور محروم شده باشد، و به نظر می رسد Epic مصمم است مطمئن شود که آنها همچنان می توانند هر بازیکنی را که سعی می کنند در آن شرکت کنند را در خود جای دهد، اما در هر صورت، زودتر رسیدن ایده خوبی است.

حدس زده می شود، اما هنوز تایید نشده است، که فصل 4 صبح روز بعد، 4 دسامبر آغاز می شود و چهارمین جزیره Fortnite به نام Asteria را معرفی می کند. یک فصل جدید در چند سال گذشته همیشه با یک نقشه کاملاً جدید ارائه شده است، بنابراین به نظر می رسد یک شرط مطمئن باشد. تا زمانی که شکستگی تمام شود، ممکن است به خوبی آشکار شود که به هر حال جزیره ای از فصل 3 دیگر وجود ندارد. به طور معمول، این رویدادهای Fortnite در نابودی کامل دنیای Fortnite همانطور که ما می شناسیم، و با گسترش کروم در حال حاضر در سراسر جزیره بدون وقفه، قهرمانان ما یک بار دیگر در خطر هستند.

قبل از این رویداد، بهتر است کوئست‌های جاری، نبرد پاس و سایر چالش‌های درون‌بازی را تغییر دهید. این شامل:

  • برای تمام جوایز استاندارد در پاس نبرد به سطح 100 یا برای همه جوایز جایزه به 200 برسید.
  • تمام بهشت ​​کوئست ها را که داستان فصل 3، فصل 4 را روایت می کند، کامل کنید
  • تمام ماموریت‌های Nothing را کامل کنید، که سبک‌های اضافی را برای یکی از Pickaxهای Battle Pass Season باز می‌کند.
  • با Level Up Pack این فصل، که 28 چالش انحصاری را ارائه می‌کند، هر سطح را به دست آورید، که هر کدام یک ردیف پاس کامل نبرد را پاداش می‌دهند.
  • تمام شمش های طلا را خرج کنید – ممکن است نتوانید آنها را با خود به جایی که می روید ببرید
  • تمام ماموریت‌های هرالد را کامل کنید، که تمام جوایز را برای شخصیت جایزه و شخصیت منفی داستانی این فصل، The Herald، باز می‌کند.
بخوانید  Octopath Traveler 2 تخفیف بزرگی در روز نخست دریافت می کند
شما تا 3 دسامبر فرصت دارید تا هر کار دیگری در این لیست انجام دهید، بنابراین هنوز زمان دارید. یک جفت هفته با موضوع درون بازی نیز به آغاز فصل جدید کمک خواهد کرد. این هفته، هفته کمین پرندگان است، با جوجه‌های غارتگر که جمعیت حیات وحش جزیره را تحت کنترل خود در می‌آورند، و ماموریت‌های ویژه‌ای برای تقویت XP اضافی در دسترس شماست. هفته آخر، طبق معمول، هفته مقرون به صرفه خواهد بود، که در آن همه چیزهایی که با طلای درون بازی خریداری می‌شوند، با قیمت‌های تخفیف‌خورده مواجه می‌شوند و خرید اسطوره‌هایی را که بسیار دوست دارید، آسان‌تر می‌کند.

تمامی بازیکنانی که از هم اکنون تا این رویداد وارد فورتنایت می شوند، یک امتیاز دریافت خواهند کرد شکلک رایگان جدید Toasty Roast نام دارد که شخصیت او را در حال تفت دادن مارشمالو روی آتش نشان می دهد.

به طور معمول، این رویدادها حدود 12-15 دقیقه طول می کشد و تقریباً مانند تئاتر زنده ای که هر بازیکن به عنوان یک شرکت کننده مستقیم در طرح تجربه می کند، رخ می دهد. به اندازه کافی عجیب، Epic اشاره کرد که بازیکنانی که دیر وارد می‌شوند می‌توانند تا 40 دقیقه پس از شروع به رویداد در حال پیشرفت بپیوندند، به این معنی که این رویداد ممکن است بسیار طولانی‌تر یا شاید فقط یکی از عناصر رویداد طول بکشد. رویداد برای مدتی در دسترس خواهد بود. پس از آن تا زمانی که سرورها در نهایت آفلاین شوند.

برای کسانی که مایل به بازی با یک گروه هستند، تیم‌های تا چهار نفره می‌توانند با هم در رویداد بارگذاری شوند، و اگر کمتر از یک تیم کامل داشته باشید، یک شکلک مخصوص رویداد فعال می‌شود که به شما امکان می‌دهد مهمانی را با بازیکنان دیگر انجام دهید. کسانی که در نمونه شما شرکت می کنند اما هنوز در حزب شما حضور ندارند.

بخوانید  پیشرفت اساسی نسخه نسل ۹ بازی Cyberpunk 2077 در آپدیت های بعدی
بیدار شو عزیزم، واقعیت صفر دوباره از نظر وجودی تهدید شده است.
بیدار شو عزیزم، واقعیت صفر دوباره از نظر وجودی تهدید شده است.

بازی Fortnite Chapter 3 رو به پایان است و آخرین رویداد Chapter 3، Fracture، کمتر از دو هفته باقی مانده است. امروز، Epic از اولین تیزر تصویری این رویداد پس از فاش شدن نام آن در جریان FNCS، رونمایی کرد. در کنار این تصویر تیزر، چند یادداشت توسعه‌دهنده-ناشر دیگر، از جمله اینکه دقیقاً چه زمانی می‌توانید بازی کنید، تعداد دوستانی که می‌توانند به شما در مهمانی شما بپیوندند، و معرفی یک قابلیت مهمانی جدید که تضمین می‌کند هیچ‌کس مجبور نیست به تنهایی این شکست را جبران کند، وجود دارد. در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد رویداد Fortnite Fracture بدانید.

زمان شروع رویداد Fortnite

بعد از همه اینها، سه دوست را بگیرید و هرچه دارید به Herald بدهید. شاید این کافی نباشد، اما حداقل شما تاب خواهید خورد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.