معرفی سریال خانواده مقدس داستانی مرموز و عجیب!

بلانکا که آنها را می بیند، هر دو را در مهمانی دو نفره خود با آلیشا قرار می دهد تا کم کم دیگران را بشناسند و احساس غریبگی نکنند. هر کدام از این زنان قصد خاصی از این رابطه دوستانه دارند و به دنبال چیزی هستند. هیچ یک از آنها زندگی کاملی ندارند و به مرور زمان مسائل مختلفی در مورد آنها آشکار می شود. اما گذشته وحشتناک گلوریا چیزی است که او را از سه زن دیگر متمایز می کند و بر دوستی آنها تأثیر می گذارد. گلوریا، ظاهراً یک مادر مجرد، با پسرش، یک نوزاد کوچک و پرستار بچه اش زندگی می کند.

این خانواده راز بزرگ و تکان دهنده ای را پنهان کرده اند، آنها در مادرید زندگی می کنند. جایی که روابط جدید هر یک از اعضای این خانواده برنامه های آنها را پیچیده می کند و باعث می شود گذشته با سرعت بیشتری به سمت آنها حرکت کند و مشکلاتی را برای آنها ایجاد کند. این سریال بیش از هر چیز دیگری بر روی گلوریا تمرکز دارد زیرا او تلاش می کند تا آن را درست کند و فصل جدیدی در زندگی خود شروع کند، اما گذشته همچنان به آنها باز می گردد. عشق مادر یکی از زیباترین و قدرتمندترین احساسات است. در حالی که یک مادر حاضر است برای محافظت از فرزندش دست به هر کاری بزند.

آلبا فلورس در سریال خانواده مقدس تلفنی صحبت می کند

اعضای خانواده در حال غذا خوردن در سریال خانواده مقدس

در سریال معمایی جدید نتفلیکس، خانواده مقدس، با داستان نسبتاً عجیبی روبرو می شویم که در آن یک نوزاد زندگی را وارونه می کند.

نیکول کیدمن، ریس ویترسپون و شیلین وودلی در Big Little Lies

در ابتدا بلانکا و آلیشا تلاش زیادی می کنند تا به گلوریا نزدیک شوند، اما به تدریج به او مشکوک می شوند. چون کسی را به خانه اش دعوت نکرد و حتی از جشن تولد یک سالگی پسرش هوگو خودداری کرد. همه این فاصله ها و همه این رازها به این دلیل بود که گلوریا و خانواده اش رازهای زیادی را پنهان می کنند که هیچ کس نباید بداند. به همین دلیل گلوریا تصمیم می گیرد کم کم در رویدادهای مختلف شرکت کند تا دیگر شک و شبهه ایجاد نکند. از سوی دیگر، دو پسر نوجوان خانواده وقتی می بینند که گلوریا بدون در نظر گرفتن روابط خود از آنها مراقبت می کند، تصمیم می گیرند که باید به زندگی خود ادامه دهند.

بخوانید  معرفی سریال Shantaram Hi در هند

سریال دروغ های کوچک بزرگ

بنابراین، او اصلاً ترس یا خجالتی برای شروع و پیشبرد پروژه موفق دیگری ندارد. بنابراین طرفداران این سریال می توانند منتظر فصل دوم آن باشند. بازیگران آشنا و داستان جذاب این سریال از همان ابتدا شما را مجذوب خود می کند و می خواهید ادامه دهید. اکنون طبق روال معمول مقالات معرفی سریال ها، 3 سریال مشابه دیگر را برای شما آورده ایم تا اگر این سبک را دوست دارید و آثاری از این دست دارید، سریال های دیگری برای تماشا داشته باشید. اگر سریال مشابه دیگری می شناسید، لطفا در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.


سریالی شبیه به سریال خانواده مقدس

خلاصه داستان: روزنامه‌نگار کامیل پریکار که تازه از یک دوره کوتاه در بیمارستان روانی بیرون آمده، با یک ماموریت نگران‌کننده روبرو می‌شود: او باید به شهر کوچک خود بازگردد تا قتل دو دختر جوان زیر 13 سال را پوشش دهد. برای چندین سال، کامیل به سختی با مادر عصبی و افسرده یا خواهر ناتنی‌اش که به سختی می‌شناسد صحبت می‌کند. خواهر ناتنی او یک دختر 13 ساله زیباست که تأثیر عجیبی در کل شهر دارد. اکنون، کامیل به عمارت ویکتوریایی خانواده اش بازگشته و در اتاق خواب قدیمی خود زندگی می کند. در همین حال، او خود را کمی بیشتر از حد معمول با قربانیان نوجوان می بیند. او که درگیری های زیادی با شیاطین درونی خود دارد، باید این راز روانی گذشته خود را کشف کند. مطمئناً، اگر او بخواهد آن داستان را دریافت کند و از ماجراجویی بازگشت به خانه جان سالم به در ببرد.


سریال رو کم کن

  • بازیگران: نیکول کیدمن، هیو گرانت و ادگار رامیرز
  • جنسیت: درام، معمایی و جنایی
  • سال انتشار: 2020
سریال چیزهای تیز

  • بازیگران: امی آدامز، پاتریشیا کلارکسون و کریس مسینا
  • جنسیت: درام، معمایی و جنایی
  • سال انتشار: 2018

البته علاوه بر آلبا فلورس، هنرمندان با استعداد دیگری مانند نایوا نیمری، کارلا کامپرا، ماکارنا گومز، الکس گارسیا و… نیز حضور دارند. راستی چند وقت پیش یه سریال دیگه از الکس گارسیا سریال A Private Affair (A Private Affair) نیز در یک گیمر برای شما آورده شد، جایی که او با ژان رنو همبازی شد. یکی دیگر از بازیگران سرشناس این سریال آلوارو ریکو است که به احتمال زیاد از این سریال است شما نخبگان مانند پولو را به یاد دارید. همانطور که در ابتدای متن گفته شد، سریال خانواده مقدس که 8 قسمت بیشتر ندارد، یک ماه پس از پخش فصل اول برای فصل دوم تمدید شد.

داستان کلی این سریال در شهر ملیلا در سال 1377 می گذرد. اما ماجرا به همین جا ختم نمی شود زیرا کمی جلوتر، خانواده داستان ما به محله فوئنته دل برو در شهر مادرید نقل مکان می کنند و قصد دارند در آینده نزدیک به کانادا مهاجرت کنند. هر کدام از شخصیت های این سریال در زندگی خود ماجراهایی دارند و چیزهایی را پنهان می کنند. داستان از آنجایی شروع می شود که مادری به همراه سه نفر از اعضای خانواده اش به این محله می آید و کم کم با افراد دیگر محله آشنا می شود. درست مثل گلوریا، کاترینا هم تازه وارد این محله شده است و آنها کسی را نمی شناسند.

خلاصه داستان: وقتی مادلین و سلست یک مادر مجرد جدید به نام جین را که به تازگی وارد شهر شده است تحت بال خود می گیرند، نمی دانند ورود این زن و نوه مرموزش چه تاثیری بر زندگی آنها خواهد داشت.


امی آدامز در مینی سریال اشیاء تیز در کنار خانه عروسکی

سری اشیاء نوک تیز

گلوریا و آیتانا با بچه در سریال خانواده مقدس

نیکول کیدمن و هیو گرانت در مینی سریال The Undoing

سری Undoing

خلاصه داستان: گریس فریزر دقیقاً همان زندگی را دارد که همیشه آرزویش را داشت. او یک درمانگر موفق است، یک شوهر فداکار و یک پسر جوان دارد که در یکی از برترین مدارس خصوصی نیویورک تحصیل می کند. در یک شب خلأ بزرگی در زندگی او ایجاد می شود; یک مرگ ناگهانی، یک شوهر گم شده و به جای مردی که گریس فکر می کرد می شناسد، زنجیره ای وحشتناک از وقایع و مکاشفات آشکار می شود. به دنبال این اتفاقات، گریس خود را گرفتار درام «روز اضافی» می‌یابد که بسیار عمومی شده و او را چنان می‌ترساند که دیگر نمی‌تواند به توصیه‌های خودش عمل کند. او اکنون باید زندگی قبلی خود را نابود کند و زندگی دیگری برای خود و فرزندش بسازد.

در گذشته هویت جعلی گلوریا آیتانا و آبل (دو فرزند خانواده) را آزار می داد و اکنون رفتار فعلی او باعث عصبانیت آن دو کودک شده است. گلوریا بارها از خانواده خود دفاع کرده و این هدف اصلی اوست. اما به مرور زمان مشکلات زیادی پیش می آید که کار را چندین برابر برای او سخت می کند و تردیدهای زیادی را ایجاد می کند. حال این سوال پیش می آید که گلوریا تا کجا حاضر است برای محافظت از هویت جعلی خود و همچنین محافظت از خانواده خود پیش رود؟ مهم ترین نکته این است که نتفلیکس در ساخت سریال های اسپانیایی بسیار موفق بوده است.

بخوانید  بازی مرد آهنی استودیو Motive به طور جدی وارد توسعه اصلی شده است

سریال دروغ های کوچک بزرگ

  • بازیگران: ریس ویترسپون، نیکول کیدمن و شیلین وودلی
  • جنسیت: درام، معمایی و جنایی
  • سال انتشار: 2017 تا 2019

در زمانی که سرویس پخش نتفلیکس سریال های خوب با پتانسیل بالا را پس از همان فصل اول متوقف می کند، سریال های متوسط ​​​​اما به طرز جالبی برای فصل های بعدی تجدید می شود. اتفاقی که اخیرا خشم عمومی این شبکه را برانگیخته است. برای شناخت سریال خانواده مقدس باید دوباره به اسپانیا سفر کنیم. همانطور که در گذشته چندین بار از طریق سرویس پخش نتفلیکس سفر کرده ایم. یکی از مهم ترین دلایلی که می تواند بینندگان را برای تماشای این سریال جذب کند، حضور آلبا فلورس است. کسی که در سریال Money Heist خوش درخشید و پتانسیل خود را نشان داد.