اطلاعات داغ کالاف دیوتی وارزون موبایل؛ بزرگ‌ترین نبرد بتل رویال مجله بازار | 1gamer

همچنین هنگام درگیری با دشمنان، در وارزون 2 به نظر می‌رسد که سرعت کشتن دشمنان (یا همان Time To Kill – TTK) با هر اسلحه‌ای، به شدت کاهش پیدا کرده است! طوری که شما (مخصوصا از فاصله نزدیک)، می‌توانید سریعا دشمنان را بکشید و کارشان را یکسره کنید. این در حالی است که در عنوان قبلی، تنها راه کشتن سریع دشمنان داشتن سلاح متا بود. برای ذخیره‌سازی نوشته نیاز استوارد حساب کاربری خود شوید، اگر حساب کاربری نداریدثبت‌نام کنید. به محض اینکه از حالت پیش ثبت نام در بیاد و کامل عرضه بشه، تو بازار اضافه می‌کنیم.

لیست کامل بازی های PS5 | تمام بازی‌ های پلی استیشن 5 منتشر شده و در حال توسعه

بازی آنلاین کالاف دیوتی وارزون که در ایران و تمام دنیا از محبوبیت بالایی بین کاربران برخوردار است نیز دارای یک واحد پولی است که به آن (سی پی / CP) گفته می شود. کاربران این بازی پرطرفدار می توانند با خرید پک های مختلف سی پی ، اسکین ها و سایر آیتم های درون بازی کالاف وارزون را خریداری کنند و لذت بیشتری از بازی خود ببرند. هیجان‌انگیزترین بخش رونمایی Project Aurora در شهریور 1401، موقعی بود که نقشه محبوب وردانسک به عنوان نقشه اصلی این بازی اعلام شد. شما هم قطعا در نسخه‌های کنسول و کامپیوتر خاطرات زیادی با نقشه وردانسک دارید و از بازگشت آن هیجان‌زده‌اید.

  • اگر بازیکن با بازی‌های تیراندازی و سری کال آف دیوتی آشنا نباشد راه سختی در پیش دارد.
  • بازی وارزون موبایل یکی از مورد انتظار قرار گرفته ترین بازی های جهانی به حساب می آید که به تازگی معرفی شده است.
  • اما اگر نسخه رایانه­ای وارزون و نسخه “کالاف دیوتی موبایل” را بازی کرده باشید، پس باید بدانید چه نسخه ­ی جذاب و خفنی در انتظارمان است.
  • باید افراد زیادی را از دور مسابقه خارج تا تنها گروه بازمانده در نقشه باشید.
بخوانید  Call of Duty Mobile 1 0.37 بازی اکشن بتل رویال ندای وظیفه: موبایل! | 1gamer

در پی خبر بسیار شگفت آور تعطیلی ایپکس لجندز موبایل، اکنون بسیاری از بازیکنان و استریمرهای مشهور، درباره آینده دیگر… حالت استاندارد مولتی‌پلیر در آخرین آپدیت برای پلن آلفا، به‌صورت محدود دردسترس قرار گرفت. این مد دارای 4 نقشه براساس Verdansk POIs و دو حالت بازی در Team Deathmatch و Domination است. توسعه‌دهندگان ادعا می‌کنند که این ها فقط برای آزمایش اسلحه‌ها، بازی سرعتی و آماده‌سازی برای نسخه اصلی است. لیست دوستان – این لیست بین تمام نسخه‌های کالاف از وارزون موبایل گرفته تا وارزون 2.0 و مدرن وارفیر 2 به اشتراک گذاشته می‌شود.

تفاوت‌های حالت انفرادی با گروهی تا همین حالا هم هوادارن مجله خبری یک گیمر پیش‌ثبت‌نام را انجام داده اند و منتظر عرضه بازی هستند. البته Call of Duty برای بعضی از کاربران به‌طور آزمایشی بسیار زودتر در دسترس قرار گرفته است. درحال حاضر، طبق چیزهایی که به گوش می‌رسد باید در تاریخ 15 می 2023 یا 25 اردیبهشت 1402 منتظر عرضه عمومی بازی باشیم.

http://badorclothesworkshop.ir

به این ترتیب به سادگی و راحتی می‌توانید تمامی نیازهای خود را برای نصب بازی به ارمغان آورید. اگر به دنبال بازی کردن این سری از کالاف دیوتی هستید، نیاز به نصب آن دارید. در این بخش از سری مقالات دیاموند لند تصمیم گرفتیم تا با آموزش نصب کالاف دیوتی وارزون، به شما برای داشتن یک بازی هیجان انگیز کمک کنیم. نصب بازی کالاف دیوتی وارزون برای کامپیوتر دارای 12 مرحله است. مراحلی که در ادامه به جزئیات آن‌ها خواهیم پرداخت و نکاتی را برای بهتر انجام شدن آن بیان خواهیم کرد. بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل قرار است حالت رتبه‌بندی داشته باشد.

بخوانید  کال اف دیوتی موبایل زومجی | 1gamer

ماینکرافت لجندز بالاخره قابلیت سفر سریع را به سری خواهد آورد

تحریریه مجله بازی یک گیمر