به روز رسانی Assassin’s Creed Syndicate PS5 بالاخره یک مشکل طولانی مدت را برطرف کرد



Ubisoft در تاریخ 23 فوریه ساعت 3:00 بامداد PT / ساعت 6:00 صبح به وقت شرقی برای Assassin’s Creed Syndicate در پلی استیشن 4 نسخه فوری منتشر خواهد کرد. این مشکل به مشکل سوسو زدن بازی هنگام بازی در پلی استیشن 5 رسیدگی خواهد کرد.

مشکل سوسو زدن در پلی استیشن 5 به قدری آزاردهنده است که عملاً Assassin’s Creed Syndicate را غیرقابل پخش می کند زیرا بازی به طور مکرر نور سفید چشمک می زند. این مشکل از زمان عرضه کنسول سونی در سال 2020 و حتی یوبی سافت وجود داشته است سال گذشته به آنها نزدیک شداگرچه شرکت این توییت را حذف کرد.

یوبی سافت در حال حاضر مشغول کار بر روی چندین بازی Assassin’s Creed از جمله Assassin’s Creed Mirage است که انتظار می رود امسال عرضه شود. Project Red یک بازی Assassin’s Creed است که در ژاپن فئودالی جریان دارد و Project Hexe ظاهرا بر اساس جادوگران ساخته شده است.

در بررسی GameSpot’s Assassin’s Creed Syndicate، گفتیم: “در ترکیب با سرنخ های محکم و دوست داشتنی و مجموعه ای از راه های به ظاهر بی پایان برای گذاشتن اثر خود در تاریخ لندن، Assassin’s Creed Syndicate یک نمونه درخشان از گیم پلی و داستان سرایی است.”

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  معرفی سریال Faraway Downs رمان عاشقانه هیو جکمن و نیکول کیدمن