بازی مرد آهنی استودیو Motive به طور جدی وارد توسعه اصلی شده است

این استودیو همچنین اضافه کرد: “ما تیم شگفت انگیزی در Motive داریم که کار روی مرد آهنی را شروع می کنند و می توانید مطمئن باشید که او در دستان خوبی است!”

نظرت چیه عزیزم؟ چه انتظاری از این بازی دارید؟ آیا ساخت قبلی EA Motive را تجربه کرده اید؟ نظرات و نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

لوگوی EA

در پست جدیدی که اخیراً در Reddit منتشر شده است، توسعه دهندگان EA Motive ظاهرا تأیید کرده اند که Iron Man پس از انتشار Dead Space Remake، توسعه را افزایش داده است. پس از تکمیل Dead Space Remake، Studio Motive اظهار داشت: “چندین فاکتور در سطح استودیویی و شرکتی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود، اما ابتدا تیم قبل از حرکت به جلو، استراحت شایسته ای را انجام می دهد. تصمیم بگیرید که چه چیزی در مرحله بعد است.”

هنوز زمان زیادی تا عرضه رسمی این بازی باقی مانده است.بدون اینکه عنوان خاصی برای این اثر وجود ندارد، به نظر می رسد که بازی Iron Man هنوز در مراحل اولیه توسعه و طراحی قرار دارد. باید منتظر انتشار اولین تریلر این بازی و ارائه جزئیات بیشتر از سوی سازندگان باشیم.

طبق اخبار منتشر شده در ماه های گذشته، بازی جدید مرد آهنی یک اکشن ماجراجویی با دوربین سوم شخص خواهد بود و نسخه جدیدی از تونی استارک را به ما نشان می دهد که به عنوان یکی از محبوب ترین شخصیت های بازی شناخته می شود. دنیای کمیک های مارول این بازی در حال حاضر عنوان خاصی ندارد و اطلاعات کمی در مورد آن در دسترس است. با این حال، به نظر می رسد با افزایش تمرکز استودیو Motive بر روند ساخت این بازی، در آینده شاهد اخبار و جزئیات بیشتری در مورد آن باشیم.

بخوانید  تریلر FATAL FURY: City of Wolves

طبق جدیدترین اخبار دنیای بازی، ظاهرا بازی مرد آهنی شرکت الکترونیک آرتز وارد فاز تولید کامل شده است. ساخت این اثر در پایان تابستان امسال به طور رسمی توسط EA و Marvel تایید شد. استودیوی بازیسازی EA Moive وظیفه ساخت این بازی را بر عهده دارد.این استودیو به تازگی نسخه بازسازی شده بازی Dead Space را منتشر کرده است. کاری که موفقیت های زیادی را برای سازندگان خود به ارمغان آورده است.

پس از موفقیت نسخه بازسازی شده Dead Space، به نظر می رسد استودیوی بازی سازی Motive تمام تمرکز خود را بر روی توسعه بازی Iron Man گذاشته است.