معرفی سریال Shantaram Hi در هند

از آن زمان، بسیاری از افراد و استودیوها تمایل به ساخت یک اقتباس سینمایی از آن داشتند. قرار بود اثری با حضور جانی دپ به عنوان شخصیت اصلی (به دلیل علاقه زیادش به کتاب) ساخته شود که خود رابرتز آن را نوشته است. این فیلم قرار بود اواخر سال 2006 اکران شود اما آنقدر مشکلات مختلف بر سر راه این پروژه به وجود آمد که تولید آن از اوایل سال 2007 آغاز شد.هر چند بعد از مدتی کمپانی برادران وارنر حق تولید این فیلم را داشت. ، پروژه را به طور کامل متوقف کرده است. او بهانه های مختلفی از جمله دخالت اعضای انجمن نویسندگان آمریکا، اختلاف در برنامه ها، مشکلات هند، مکزیک و ایالات متحده و غیره را مطرح کرد.

خلاصه داستان: یک کارگر زندان نیویورک در شمال ایالت نیویورک نسبت به سایر کارکنان به یک جفت زندانی نزدیکتر می شود و در نهایت به آنها کمک می کند تا فرار کنند. این حادثه فرار باعث یک شکار گسترده انسان شد که در آن همه به دنبال دو قاتل محکوم بودند.

خلاصه داستان: یک شهر کوچک با رازهای بزرگ؛ بعضی از گناهان هرگز پاک نمی شوند. لوکاس هود، یک دزد و شرور سابق، هویت یک کلانتر کشته شده را به عهده می گیرد و به فعالیت های غیرقانونی خود ادامه می دهد. به نظر می رسد گذشته هنوز هم می خواهد او را از طریق افرادی که سال ها پیش به او خیانت کرده اند تعقیب کند. این حیله گر سابق نسخه جدیدی از عدالت از خود ارائه می دهد. جایی که خشونت در هر گوشه از شهر نه چندان آرام قابل مشاهده است.


“چیزی به نام آدم خوب یا بد وجود ندارد. این کاری است که آنها انجام می دهند یا نمی کنند؛ این چیزی است که آنها را بد یا خوب می کند.” در سال 2003 بود که رمانی به نام شانتارام توسط گریگوری دیوید رابرتز نوشته و منتشر شد. داستان این کتاب حول محور یک سارق بانک محکوم و معتاد سابق به هروئین است که از زندان پنتریج فرار کرده و به هند سفر می کند. گفته می شود که این رمان عمدتاً بر اساس رویدادهای واقعی در زندگی خود نویسنده است. با الهام از اتفاقاتی که در زندگی او رخ داده است. البته یک سری ادعاها توسط خود رابرتز مطرح شد که اعتراض دست اندرکاران ماجرا را در پی داشت; دست اندرکاران این ماجرا این ادعاها را نادرست خواندند.

بخوانید  تریلر بازی Encountering Monsters in Amnesia: The Bunker Horror

سری فرار از دانمورا

  • بازیگران: بنیسیو دل تورو، پاتریشیا آرکت و پل دانو
  • سال انتشار: 2018
  • جنسیت: جنایی، درام و بیوگرافی

کیفر ساترلند در حال صحبت با مطبوعات در مورد The Fugitive

سریال فراری

سریال Shantaram سریال ترسناک-درام جدید اپل تی وی پلاس که چارلی هانام را در قالب یک استرالیایی نه چندان متقاعد کننده و جالب قرار می دهد. با یک گیمر همراه باشید.

سری فراری

  • بازیگران: بوید هالبروک، ناتالی مارتینز و تیا سیرکار
  • سال انتشار: 2020
  • جنسیت: جنایی، درام و اکشن

در سال 2015-2013، برادران وارنر. دوباره سعی کرد یک نسخه سینمایی از این داستان بسازد و جانی دپ دوباره سعی کرد نقش اصلی را بازی کند. اما باز هم شانس به نفع این پروژه نبود و پس از مدتی به کلی رها شد. اما شرکت پارامونت موفقیت بیشتری کسب کرد و در اوایل سال 2018 تصمیم گرفت نسخه تلویزیونی کتاب شانترام را بسازد. البته این نسخه تلویزیونی هم بدون مشکل نبود. هنرمندان زیادی به تیم تولید پیوستند و در نهایت آن را ترک کردند. اما خوشبختانه سریال شانترام شانس بیشتری داشت و توانست نور روز را ببیند. در نهایت چارلی هونام در نقش دیل کانتی / لیندسی فورد، فیصل بزی در نقش عبدالله طاهری، دیوید فیلد در نقش والش نایتینگل، علی خان در نقش قاسم علی، الکساندر صدیق در نقش عبدالقادر خان و …. به عنوان بازیگران این تیم انتخاب شدند.

به همین ترتیب، او از زندان فرار می کند، هویت جدید لیندزی فورد را به خود می گیرد و برای شروع یک زندگی جدید به هند می گریزد. اما بدبختی ها او را رها نمی کنند و مشکلات زیادی برای او به وجود می آورند. با گذشت زمان، او درگیر ماجراهای بزرگتر و خطرناک تری می شود. دلیل اصلی هر کدام این است که لیندسی نمی تواند نسبت به دیگران بی تفاوت باشد و دلش را می خورد. اما در این بین دوستان زیادی پیدا می کند که می توانند در مواقع سخت به او کمک کنند. بسیاری از طرفداران معتقد بودند که این سریال و مانند رمان اصلی، تصویر روشنی از زندگی در بمبئی را در اوایل تا اواخر دهه 1980 نشان می دهد. موضوعی که تحسین بسیاری را برانگیخته است.

گویی آنقدر که باید و شاید این سریال مورد استقبال منتقدان قرار نگرفت چرا که آنچنان نمرات بالایی برای آن ثبت نکردند و در نهایت به آن نمره متوسط ​​دادند. آنها معتقد بودند که چارلی هانام در نقش لین فورد عصبانی به طرز عجیبی جذاب و تاثیرگذار شده است. اما عدم توسعه و پیشرفت روایی شانترام باعث سرگردانی این شخصیت جذاب و جذاب می شود. البته در کنار نقدها، بینندگان نقدهایی نیز دریافت کردند که بیش از هر چیز حول محور لهجه و گویش چارلی هانام می چرخید. آنها معتقد بودند که او لهجه استرالیایی را بسیار ضعیف اجرا کرده است. همانطور که در بالا ذکر شد، داستان شانتارام حول محور لیندسی فورد می چرخد.

لیندزی فورد، که در اصل با نام دیل کانتی شناخته می شد، یک معتاد به هروئین است که به همراه دوستش می خواهند از یک بانک سرقت کنند. او که قبل از همه این اتفاقات کارآموز پیراپزشکی بود، هنگام فرار از بانک با نگهبان دعوا می کند. نگهبانی که در نهایت مورد اصابت گلوله قرار می گیرد. دیل که نمی تواند به راحتی بر این حادثه غلبه کند سعی می کند این نگهبان را نجات دهد اما همین موضوع باعث توقف او می شود. او متهم به چند سرقت مسلحانه است و از افشای دوستش که سرایدار را کشته است خودداری می کند. دیل فکر می کند باید تاوان کارش را بپردازد و نمی تواند از داخل زندان این کار را انجام دهد.

خلاصه داستان: یک بمب در قطار متروی لس آنجلس منفجر می شود و مایک فرو، یک کارگر، آنجاست. کسی که می خواهد مطمئن شود همسرش آلیسون و دختر 10 ساله اش پرل سالم هستند. اما شواهد ناقص موجود و یک روزنامه نگار با انگیزه و کارنابلاد تصویر وحشتناکی را ترسیم می کنند. در این عکس تمام دنیا می بینند که مایک مسئول این عمل شنیع بوده است. مایک که به اشتباه و علنا ​​متهم به این جنایت شده است، باید با کشف علت اصلی بی گناهی خود را ثابت کند. قبل از اینکه پلیس افسانه ای مسئول پرونده به او برسد و او را دستگیر کند.


بنیسیو دل تورو و پل دانو در مینی سریال فرار در دانمورا

سریال فرار به Dannemora

چارلی هانام با چهره ای کثیف و آسیب دیده در شانتارام

سریال banshee

  • بازیگران: آنتونی استار، ایوانا میلسویچ و الریش تامسن
  • سال انتشار: 2013 تا 2016
  • جنسیت: جنایی، درام و اکشن

چارلی هانام و دوست هندی اش در شانتارام می خندند

سریال شانترام جدا از داستان اصلی، جنبه های فلسفی زیادی دارد و دیالوگ های زیبایی برای شخصیت ها نوشته می شود. قدیرخان: هیچ چیز، آن گونه که ما می بینیم، وجود ندارد. چشمان ما دروغ می گویند. هر چیزی که واقعی به نظر می رسد بخشی از توهم ماست. لیندسی: پس اگر همه اینها یک توهم است، چگونه می دانیم چه کار کنیم یا چگونه زندگی کنیم؟ قدیرخان: ما دروغ می گوییم. یک فرد عاقل بهتر از یک دیوانه می تواند دروغ بگوید. ما ترجیح می دهیم دروغ بگوییم چون راحت تر است. لیندزی: پس اینطوری عاقل می مانی؟


نمایش هایی شبیه به شانترام

آنتونی استار و ایوانا میلیسویچ بازیگران شخصیت های اصلی سریال Banshee در حالی که سلاح های خود را حمل می کنند.

سریال بانشی

چارلی هانام در لباس شانتارم

تحریریه مجله بازی یک گیمر