معرفی بازی های انحصاری پلی استیشن در ویدیوی تبلیغاتی جدید


سونی به تازگی ویدیوی تبلیغاتی جدیدی منتشر کرده است که در آن به بررسی برخی از مهم ترین بازی های انحصاری پلی استیشن در سال های اخیر می پردازد.

سونی در طول سال‌ها بازی‌های اول شخص و باکیفیت مختلفی را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است. بازی هایی با سبک ها و پس زمینه های مختلف که در آن هر جامعه طرفداران خاص خود را دارد. در جدیدترین اخبار دنیای بازی، این شرکت ویدیوی تبلیغاتی جدیدی را برای کنسول های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر کرده است که تمرکز آن بر بررسی انحصاری های قابل توجهی است که در چند سال گذشته منتشر کرده است. می توانید ویدیوی ارسال شده در زیر را تماشا کنید.

دانلود از آپارات

در این ویدیوی یک دقیقه ای ابتدا تصاویری از بازی را داریم نگاهی داریم به God of War Ragnarök جدید استودیوی بازیسازی سانتا مونیکا. همانطور که احتمالا می دانید دوستان عزیز این اثر در مراسم Game Awards نامزد دریافت جایزه بهترین بازی سال شده است و در رقابت تنگاتنگی با دیگر آثار این حوزه خواهد بود. همچنین علاوه بر تماشای دو بازی Last of Us Part 1 و آخرین نسخه از سری بازی های Uncharted، با تصاویری از آثاری چون Returnal، Ratchet & Clank: Rift Apart و Gran Turismo 7 مواجه می شویم.

سونی برنامه های مفصلی برای سال 2023 دارد.علاوه بر نمایش آثاری مانند Forspoken و Final Fantasy 16، Marvel’s Spider-Man 2 نیز سال آینده برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. این بازی توسط استودیو Insomniac Games در دست توسعه است.

نظرت چیه عزیزم؟ از بین کارهای ارائه شده در این ویدئو، کدام یک را تجربه کرده اید؟ دیدگاه ها و نظرات خود را با یک گیمر به اشتراک بگذارید.

بخوانید  مبارزه The Winter Soldier در تریلر بازی Marvel's Avengers
تحریریه مجله بازی یک گیمر