معرفی بازی موبایل Monster Hunter جدید Capcom

بیانیه مطبوعاتی کپکام برای این بازی جدید نشان می دهد که عناصری از سری Monster Hunter برای این نسخه موبایل بازسازی خواهند شد. به منظور ارائه یک تجربه منحصر به فرد به کاربران پلت فرم گوشی های هوشمند. این بازی جدید به عنوان همکاری بین Capcom و TiMi شناخته می شود و هدف آن ترکیب تجربیات و نقاط قوت هر دو توسعه دهنده است تا سری Monster Hunter به پلتفرم های بیشتری برسد. شکارچیان باتجربه یا جدید هیولا در سراسر جهان هیجان زده هستند که Monster Hunter را به صورت رایگان در پلتفرم موبایل در هر زمان و هر مکان تجربه کنند.

کپکام بازی جدیدی از سری Monster Hunter را برای پلتفرم موبایل معرفی کرد.

نظر شما در مورد اخبار بازی چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

Capcom هنوز تاریخ انتشار این بازی را اعلام نکرده است. بنابراین ممکن است مدتی طول بکشد تا گیمرهای موبایل آن را تجربه کنند. علاوه بر آن بازی، Capcom در حال گسترش Monster Hunter Rise است و سومین به‌روزرسانی رایگان خود را در این ماه برای خریداران Sunbreak منتشر می‌کند.

کپکام به تازگی نسخه جدیدی از سری بازی Monster Hunter را برای پلتفرم های موبایل معرفی کرده است. این بازی جدید با همکاری استودیو TiMi ساخته خواهد شد که Pokemon Unite، Call of Duty: Mobile و بازی در حال توسعه Honor of Kings: World را در کارنامه خود دارد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem 17 پوستر شخصیت را فاش می کند