مجموعه متال گیر سالید مستر شامل دو بازی متال گیر است

همزمان با معرفی این مجموعه، سرانجام کمپانی کونامی از نسخه بازسازی شده Metal Gear Solid 3: Snake Eter که یکی از سازندگان Virtuos Studio است رونمایی کرده بود و برای پلی استیشن 5، Xbox Series X | Xbox Series S و PC در دسترس خواهند بود.

هنگامی که بازی Metal Gear Solid Master Collection به ویترین فروشگاه پلی استیشن معرفی شد، کونامی اعلام کرد که این بازی شامل سه نسخه اول Metal Gear Solid Collection خواهد بود. اما در عین حال اشاره کرد که علاقه مندان باید منتظر اطلاعات بیشتر درباره لیست آثار این مجموعه باشند. حال بر اساس اطلاعات وارد شده در فروشگاه پلی استیشن، شاهد حضور Metal Gear و Metal Gear 2: Solid Snake در این بسته خواهیم بود.

مجموعه Metal Gear Solid Master شامل بازی های زیر است:

  • جمع کننده فلز
  • جمع کننده فلز 2: مار جامد
  • Metal Gear Solid (شامل مراحل VR و مراحل ویژه)
  • Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty (نسخه HD Collection)
  • Metal Gear Solid 3: Snake Eater (نسخه HD Collection)

علاوه بر دسته فلزی قرار است محکم باشد 1 تا 3، دو بازی Metal Gear 1 و 2 باید در Metal Gear Solid Master Collection Vol.1 وجود داشته باشد.

فروشگاه پلی استیشن این بازی را اینگونه توصیف می کند: “این مجموعه شامل نسخه های کلاسیک بازی هایی است که با حداقل تداخل محتوای دارای حق چاپ ایجاد شده اند.” بازی Metal Gear Solid Master Collection Vol. 1 قرار است پاییز امسال منتشر شود.

تیم سازنده در مورد این بازسازی گفت: “ما در حال بازسازی متال گیر سالید 3 هستیم، یکی از محبوب ترین نسخه های سری متال گیر، که داستان اصلی Snake را به عنوان Metal Gear Solid Δ: Snake Eater روایت می کند. ما سخت کار می کنیم تا اطمینان حاصل کنید که این بازسازی، بازآفرینی وفادارانه داستان و طراحی اصلی است و در عین حال، گیم پلی بازی را با تصاویری خیره کننده و تجربه کاربری روان تکامل می دهد.”

بخوانید  برادران سوپر ماریو فیلم افتتاحیه جهانی 225 میلیون دلاری دارد