جان ویک 5 در دست ساخت است

علاوه بر این، فیلم بالرین با بازی آنا دی آرماس در 7 ژوئن 2024 (17 ژوئن 1403) اکران خواهد شد. همچنین پخش سریال قاره ای که در سه قسمت از یک ساعت تا 90 دقیقه تولید می شود، از شهریور ماه سال جاری (شهریور یا مهر) از شبکه طاووس آغاز می شود اما زمان n مشخص تری اعلام نشد.

دریک گفت: ما رسما اعلام کردیم که Ballerina اولین اسپین آف سال آینده خواهد بود. ما همچنین در حال کار بر روی سه اسپین آف دیگر از جمله John Wick 5 و The Continental هستیم. ما در حال ساختن جهان به صورت ارگانیک هستیم، و وقتی قسمت 5 منتشر شد، شروع به گفتن داستان های ارگانیک بیشتری خواهیم کرد. اما آنها همیشه از لحن جان ویک پیروی خواهند کرد.”

مدتی از انتشار با کیفیت می گذرد فیلم John Wick: Chapter 4 منتشر شد و این فیلم به عنوان پایان این مجموعه اعلام شد. در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیونجان ویک 5 در دست ساخت است. Lionsgate رسما اعلام کرده است که John Wick 5 تولید خواهد شد، اما این فیلم اکشن هنوز در مراحل اولیه توسعه است. جو دریک، رئیس بخش فیلم لاینزگیت، هنگام اعلام گزارش مالی سه ماهه چهارم این شرکت به این نکته اشاره کرد که علاوه بر قسمت پنجم فیلم جان ویک، 3 اسپین آف دیگر از این مجموعه اکشن در دست ساخت است.

آماده سازی کیانو ریوز برای مبارزه در جان ویک: فصل 4

راه اندازی رسمی Lionsgate فیلم John Wick 5 اعلام شد و با آن 3 اسپین آف دیگر از دنیای جان ویک ساخته می شود.

John Wick: Chapter 4 تاکنون بیش از 428.8 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروش داشته است، از جمله بیش از 185.9 میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از 242.9 میلیون دلار در باکس آفیس. office international.4 در حال حاضر پرفروش ترین فیلم در مجموعه جان ویک است. . اطلاعات زیادی در مورد جان ویک 5 در دسترس نیست و ما فقط می توانیم انتظار داشته باشیم که کیانو ریوز برای بازی جان ویک و چاد استاهلسکی برای کارگردانی جان ویک 5 بازگردند.

بخوانید  Lego Super Mario 64 Question Block در آمازون برای جمعه سیاه فقط 140 دلار قیمت دارد