مثل نقد بازی Dragon Ishin

کات سین های سینمایی از کیفیت بالایی برخوردار هستند و می توان آن را همانند بازی های با کیفیت نسل فعلی دانست.

ضمن اینکه پایان بازی به بهترین شکل ممکن انجام شده و می توان به عنوان یکی از بهترین داستان های روایت شده توسط استودیو Ryu Ga Gotoku در سری Yakuza نام برد. حتی در نظر گرفتن Like a Dragon Ishin یک اسپین آف از سری Yakuza است و داستان و شخصیت های کاملا متفاوتی نسبت به سریال اصلی دارد. از نظر شخصیت پردازی، Like a Dragon Ishin در سطح بسیار خوبی قرار دارد. در واقع سخت ترین کار گروه سازنده برای ارائه یک داستان خوب شخصیت پردازی شخصیت ها بود.

به عبارت دیگر، هر چه بیشتر دنیای بازی را کشف کنید و فعالیت ها و ماموریت های فرعی را انجام دهید، گیم پلی بازی برای شما آسان تر خواهد بود. اما منسوخ بودن برخی از عناصر از نظر طراحی امکان ارتباط آسان با تمامی فعالیت ها یا مراحل فرعی پیش بینی شده را نمی دهد. در پایان بد نیست به سیستم سطح بندی بازی که یکی از موارد مهم بازی می باشد اشاره کنیم که با کشتن دشمنان با روش های ارائه شده گوی های ویژه ای از همان کلاس مبارزه بدست می آورید و شما می تواند از آنها برای بهبود روش های مبارزه استفاده کند. ارتقای مناسب همچنین می تواند آسیب و قدرت ترکیبی بیشتری را در دسترس قرار دهد. از نظر محتوای داستانی، Like a Dragon Ishin می تواند تقریبا 25 ساعت شما را سرگرم کند و لحظات هیجان انگیز، غمگین و شادی را برای شما رقم بزند.

در Like a Dragon Ishin دشمنان را با شمشیر بکشید

چهار شخصیت اصلی گروه Shinsengumi در بازی Like a Dragon Ishin

پایان دادن به انیمیشن kick در Like a Dragon Ishin

Like a Dragon Ishin را می توان یکی از بهترین داستان های روایت شده توسط استودیو Ryu Ga Gotoku در مجموعه Yakuza دانست.

اگرچه داستان Like a Dragon Ishin دارای شخصیت های کاملاً تخیلی است، اما به خوبی پایه های اصلی و تاریخی خود را نشان می دهد. داستان پردازی جذاب یکی از ویژگی های مثبت ایشین است و می تواند به خوبی مخاطب را درگیر کند. زمانی که بازی شروع می شود، از نقطه ای در آینده وقایع داستانی بازی، یک اینترلود سینمایی نشان داده می شود و سپس به ابتدای بازی باز می گردید، این تغییر در تماشایی باعث شده تا سوالات مختلفی در روحیه مخاطب شکل بگیرد و داستان پردازی جذابی داشته باشد. روند شما را مجبور می کند تا آخر با ساکاموتو ریوما بمانید تا سوالات خود را بیابید.

روند داستان پردازی جذاب شما را مجبور می کند که تا آخر با ریوما ساکاموتو بمانید تا سوالات او را کشف کنید.

Like a Dragon Ishin یکی از آن اسپین‌آف‌هایی است که عناصر بازی‌های اصلی را به خوبی در خود جای داده و عناصر جدید و جذابی را نیز به نمایش می‌گذارد. با بررسی این بازی با یک گیمر همراه باشید.

داستان بازی در دهه 1860 ژاپن و دوره باکوماتسو (سالهای آخر دوره ادو) روایت می شود. جایی که ژاپن با ورود کشتی های غربی دچار هرج و مرج شده است. حالا بازیکن در نقش شخصیتی به نام است ریوما ساکاموتو گفته می شود که او پس از اتمام شمشیربازی در ادو به زادگاهش بازگشت. اما پس از بازگشت متوجه تغییراتی در شهر خود شد و در جریان درگیری با اعضای Joshi (بالاترین سطح سامورایی در ژاپن) به زندان افتاد. وقایع به گونه‌ای پیش می‌رود که ساکاموتو ریوما از زندان آزاد می‌شود و اندکی بعد درگیر ماجرایی و اتفاقات بسیار بزرگی می‌شود. اتفاقاتی که به تدریج آینده ژاپن را رقم می زند.

بخوانید  بهترین ابزارهای تولید تصویر هوش مصنوعی در سال 2023
به طور کلی می توانید از سبک مبارزه یا کلاس مورد علاقه خود برای کشتن دشمنان و پیروزی در نبردها استفاده کنید، اما برخی از دشمنان و باس ها به گونه ای طراحی شده اند که استفاده از روش های دیگر نیز می تواند به شما کمک کند. اما استفاده از مشت و سپس استفاده از سلاح مواردی هستند که به ندرت به درد شما می خورد و از این روش ها آنطور که باید استفاده نمی شود و شاید در مقایسه با دو روش دیگر در گیم پلی و مبارزه به درستی استفاده نمی شود. سیستم. Isshin همچنین دارای سیستمی به نام Troopers است که می توانید برای هر کلاس رزمی کارت های مختلفی را انتخاب کنید. هر کارت یک مزیت به شما می دهد. به عنوان مثال، کارت های آبی ویژگی های دفاعی دارند یا کارت های قرمز ویژگی های تهاجمی متفاوتی دارند.

مانند یک اژدها سیستم نبرد ایشین دارای چهار حالت مختلف است. Brawler اولین روش مبارزه شما در بازی است که در طی آن قهرمان داستان با ضربه زدن دشمنان خود را از بین می برد. دومی به شما اجازه می دهد تا دشمنان را با شمشیر نابود کنید. در ضمن حالت سوم یک اسلحه را در اختیار شما قرار می دهد و تنها با استفاده از آن شلیک های مختلفی را اعمال می کنید. آخرین حالت نبرد عناصر مبارزاتی بازی های هک اند اسلش را در یک بسته کامل ترکیب می کند. جایی که هم کاتانا و هم تفنگ دارید. بنابراین، می توانید ضربات و کمبوهای متنوع تری را نسبت به سایر روش های مبارزه اعمال کنید. البته استفاده از هر یک از روش های ذکر شده مزایا و معایب خاص خود را دارد.

شخصیت های در نظر گرفته شده برای ایشین دقیقا همان شخصیت های دنیای یاکوزا هستند اما با هویت و ظاهر متفاوت. مثلا ساکاموتو ریوما همینطور کازوما کیریو کجا بود سوجی اوکیتا همان گورو ماجیما معروف است علاوه بر این، صداپیشگان شخصیت‌ها دقیقاً همان افرادی هستند که در نسخه اصلی صداپیشگی شخصیت‌هایشان را انجام داده‌اند. قاعدتا به عنوان بازیکنی که نسخه های قبلی را تجربه کرده بودم، باید مدام این شخصیت ها را در نسخه های اصلی به یاد می آوردم، اما شخصیت پردازی بازی آنقدر خوب و هماهنگ با روایت است که انگار شخصیت ها کاملا جدید هستند و پذیرش آنها به عنوان شخصیت های جدید اصلاً سخت نبود. من مطمئن هستم که شخصیت ها برای مدت طولانی در ذهن من باقی خواهند ماند.

بخوانید  Assassin's Creed Mirage میزبان یک حالت سخت بود

از نظر موسیقی، Like a Dragon Ishin دارای موسیقی بسیار زیبا و گیرایی است. در طول مبارزات، موسیقی هیجان انگیزی پخش می شود و رئیس اصلی و شخصیت های مختلف موسیقی خاص خود را دارند. از طرفی هنگام پخش کات سین های دراماتیک یا احساسی موسیقی خاصی در نظر گرفته می شود تا فضای بازی را به خوبی ایجاد کند.اکثر نسخه های سری Yakuza فقط از صداپیشگی ژاپنی پشتیبانی می کنند و Isshin n فقط دارای صداپیشگان و دوبله های ژاپنی است. علاوه بر این، جلوه های صوتی مورد استفاده برای سلاح ها، ضربه ها و موارد دیگر تجربه خوبی را ارائه می دهد.

در Like a Dragon Ishin دشمنان را با سلاح و تفنگ بکشید

در این میان، باس های اصلی، علاوه بر داشتن طراحی منحصر به فرد، هر کدام به نوعی شما را به چالش می کشند. به عنوان یک اژدهای ایشین افت فریم خاصی ندارد و می توانید تجربه ای روان و بهینه داشته باشید. این در مورد اشکالات و اشکالات نیز صدق می کند و با هیچ اشکال خاصی مواجه نخواهید شد که بر تجربه کلی شما تأثیر منفی بگذارد.

راهزنان را در Like a Dragon Ishin بکشید

Like a Dragon Ishin یکی از آن اسپین آف هایی است که تمامی المان های جذاب و سرگرم کننده بازی های اصلی سری را در کنار هم قرار داده و از سوی دیگر چیزهای جدیدی را نیز ارائه می دهد. البته این بازسازی چند مسئله دارد که باعث شد با یک Like a Dragon بی عیب و نقص طرف نشویم.

استفاده از شمشیر و تفنگ جدید و همچنین مواردی مانند قطعات محدود لباس رزم می تواند قدرت تهاجمی و دفاعی ساکاموتو را افزایش دهد.

اولین نسخه از سری Yakuza در سال 2005 منتشر شد و استودیو Ryu Ga Gotoku توانست تجربه متفاوتی از brawler را در اختیار کاربران قرار دهد. علاوه بر نسخه‌های اصلی، اسپین‌آف‌های مختلفی برای سری Yakuza منتشر شده‌اند و برخی از آنها فقط در ژاپن در دسترس هستند. Ryū ga Gotoku Ishin اولین بار در سال 2014 به عنوان یک بازی راه اندازی برای کاربران پلی استیشن 4 در ژاپن منتشر شد. در همین حال سال گذشته استودیو Ryū ga Gotoku نسخه بازسازی شده Ryū ga Gotoku Ishin را با نام Like a Dragon Ishin ارائه کرد.

در نهایت، اگر از طرفداران بازی های مبارزه ای یا حتی هک اند اسلش هستید، Like a Dragon Ishin می تواند گزینه خوبی برای شروع یا آزمایش باشد. در عین حال، Like a Dragon Ishin یک تجربه حیاتی و ضروری برای طرفداران سری Yakuza است و انتظار می‌رود استودیو Ryu Ga Gotoku در آینده اسپین‌آف‌های جهانی Yakuza را در دسترس همه کاربران قرار دهد.

بررسی بازی با توجه به نسخه کامپیوتری انجام شده است

برخی از عناصر با طراحی منسوخ شده اند و به شما اجازه نمی دهند که به راحتی با تمام فعالیت ها یا مراحل فرعی برنامه ریزی شده ارتباط برقرار کنید.

هر سبک مبارزه ای در بازی ساختار مبارزه و تنوع خاص خود را دارد، اما برخی از این کلاس های مبارزه نسبت به بقیه مزایای بیشتری دارند.

Like a Dragon Ishin را نمی توان یک بازی کاملاً ریمستر شده در نظر گرفت و تغییرات بیشتری نسبت به یک بازی بازسازی شده روی آن اعمال شده است. بنابراین با محصولی طرف هستیم که در آن عناصری مانند جلوه های بصری و حتی سیستم مبارزه بازسازی شده اند و سایر قسمت های گیم پلی بازی دست نخورده باقی مانده و حس یک محصول بازسازی شده را القا می کند. Like a Dragon Ishin یک بازی سوم شخص Brawler است که به دلیل ظاهر و داستان سامورایی محور از عناصر Hack and Slash استفاده می کند.

بخوانید  اعلام تاریخ پخش فصل یازدهم سریال American Horror Story

بنابراین وقتی نوار آنها پر شد، می توانید آنها را به صورت دستی اعمال کنید یا اجازه دهید بازی به طور خودکار آنها را برای شما فعال کند. استفاده صحیح از این کارت های سرباز تاثیر خوبی در مبارزات خواهد داشت و به ساکاموتو ریوما کمک می کند. ایشین سیستم ساخت هم داره. در سیستم ساخت و ساز، شما می توانید سلاح های مختلف را باز کرده و بسازید. البته این سیستم فقط به سلاح های درون بازی محدود نمی شود و می توانید چیزهایی مانند اجزای مختلف زره را نیز بسازید. جدای از مبارزات، گیم پلی بازی شامل مینی گیم های مختلفی نیز می شود که در قالب فعالیت های اضافی در دل دنیای Like a Dragon Ishin قرار می گیرند. اگرچه فعالیت های جانبی از نظر طراحی ساده هستند، اما سرگرم کننده هستند و پاداش های بزرگی را ارائه می دهند. بازیکنان می توانند با کسب امتیازات ویژه با انجام ماموریت های جانبی، مینی گیم ها، خرید و غذا خوردن، گیم پلی خود را بهبود بخشند.

تیم سازنده در زمینه بازسازی جلوه های بصری کار خود را به بهترین نحو انجام دادند. جزئیات و کیفیت محیط ها و شخصیت های بازی نسبت به نسخه اصلی بهتر شده است و نورپردازی مناطق خاصی به بهتر شدن بازی کمک کرده است همچنین کات سین های سینمایی زیادی وجود دارد که داستان بازی را روایت می کند کات سین های سینمایی از کیفیت بالایی برخوردار هستند و می توانند همانند بازی های با کیفیت نسل فعلی در نظر گرفته شود. اگرچه کات سین ها و کیفیت بصری بازی به طور کامل بازسازی شده است. اما طراحی برخی از قسمت های محیط و مراحل فرعی یک بازی در سال 2023 قدیمی بود و می توانست بهتر باشد. همچنین مینی باس های بازی آن طور که باید و شاید چالش خاصی را ارائه نمی دهند.

ساکاموتو ریوما شخصیتی است که سعی می کند همه چیز را بدون خونریزی و بدون قربانی کردن دیگران حل کند. این زمانی است که شرایط برای او دقیقاً متفاوت است و به تدریج شاهد بلوغ و عملکرد متفاوت او از او در موقعیت های مختلف داستانی هستیم. این نوع شخصیت پردازی برای برخی دیگر از شخصیت های تخیلی و همچنین شخصیت شرور بازی صدق می کند که هر کدام داستان و روایت خاص خود را دارند و تا پایان داستان به خوبی نمایش داده می شوند.

Okita Souji در Like an Ishin Dragon