بهترین ابزارهای تولید تصویر هوش مصنوعی در سال 2023

وقتی DreamStudio را باز می کنید، می توانید یک برنامه جذاب با تعداد زیادی دکمه را ببینید. با استفاده از این برنامه می توانید چندین تصویر را به طور همزمان ایجاد کنید، نسبت تصویر را تغییر دهید، برخی از عناصر تصویر خود را تغییر دهید. همچنین، DreamStudio دارای سبک‌های متفاوتی است، از فوتورئالیسم گرفته تا اوریگامی و طرح‌های کمیک‌مانند.

علاوه بر این، می توانید با استفاده از تب ویرایش، اشیاء را در تصاویر هوش مصنوعی خود اضافه یا حذف کنید. برای مثال می توانید از ابزار پاک کن برای حذف قسمت هایی از تصویر استفاده کنید. سپس دستور را تایپ کنید تا جاهای خالی پر شود. متأسفانه برای استفاده از Dream Studio باید هزینه پرداخت کنید. اما وقتی ثبت نام می کنید، 25 اعتبار رایگان یا 125 بار تولید تصویر دریافت می کنید. شما می توانید 5000 تصویر با کمتر از 10 دلار ایجاد کنید.

اگرچه Stable Diffusion یک سرویس رایگان است، اما عملکرد کاملی ندارد. به عنوان مثال، شما نمی توانید اندازه تصویر را تغییر دهید یا پس از تولید آن را تغییر دهید. اما خوشبختانه هوش مصنوعی Stability از Stable Diffusion راه حلی برای این مشکل در قالب DreamStudio پیدا کرده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  حلقه الدن: سپر لاک لاک‌پشت بزرگ را کجا پیدا کنیم