مبارزه Ant-Man با Kang در تریلر جدید Ant-Man and The Wasp: Quantumania

پل راد در نقش اسکات لانگ (مرد مورچه ای) اوانجلین لیلی به عنوان هوپ پیم (زنبور)، مایکل داگلاس مثل هنک پیم، میشل فایفر مثل جانت ون داین، کاترین نیوتن در نقش لنگ، جاناتان میجرز مثل کانگ فاتح، کوری استول مانند MODOK، داوود داسمالچیان در نقش وب، پارک رندال مثل جیمی وو، بیل موری مانند لرد کرایلر، کیتی اوبرایان در نقش جنتورا و ویلیام جکسون هارپر آنها در نقش Quaz جزو بازیگرانی هستند که در Ant-Man and the Wasp: Quantumania ظاهر شدند.

علاوه بر تریلر، استودیو مارول دو پوستر جدید از فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania را نیز منتشر کرد که در یک پوستر شاهد یک تصویر هنری هستیم و پوستر دوم در واقع پوستر رسمی دنباله فیلم مورچه است. -انسان و زنبور:

در آخر اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدید Ant-Man and The Wasp: Quantumania منتشر شد. همانطور که استودیو مارول وعده داده بود، صبح امروز دومین تریلر دنباله Ant-Man and the Wasp منتشر شد که در آن شاهد تصاویر جدید و هیجان انگیزی از اولین فیلم در فاز پنجم دنیای سینمایی مارول هستیم. در شروع تریلر جدید Ant-Man and The Wasp: Quantumania، اسکات لانگ تصمیم می گیرد که پیشنهاد کنگ را بپذیرد و با وجود هشدارهای جانت ون داین، با او همکاری کند.

دانلود از آپارات

مارول استودیوز تریلر جدیدی از Ant-Man و The Wasp: Quantumania منتشر کرده است که در آن شاهد نبرد کانگ با Ant-Man هستیم.

Ant-Man and the Wasp: Quantumania قرار است در تاریخ 17 فوریه اکران شود. پیتون روزوکارگردان دو قسمت اول فیلم Ant-Man فیلم Ant-Man 3 را بر اساس فیلمنامه ای از جف لاونزنویسنده و تهیه کننده سریال ریک و مورتی، این کار را بر عهده داشت.

بخوانید  شایعه: توسعه ریمستر The Last of Us Part 2 بر عهده اعضای جدید ناتی داگ است

با این حال، ما همچنان شاهد خیانت کانگ به اسکات لنگ هستیم و اکنون شاهد مبارزه این دو شخصیت هستیم و از تریلر ظاهراً باید با متغیرهای Ant-Man آشنا شویم یا به نوعی او قدرت ها و توانایی های جدیدی در دنیای کوانتومی در ادامه تریلر جدید Ant-Man and The Wasp: Quantumania شاهد حضور MODOK با بازی کوری استول هستیم که پیش از این شایعه بازگشت او به گوش می رسید. در زیر می توانید آن تریلر را تماشا کنید:

پوستر رسمی فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania

پوستر جدید Ant-Man and The Wasp: Quantumania