جدول فروش هفتگی بریتانیا: God of War Ragnarok در اوایل 2023 در صدر قرار گرفت

در نیمه دوم جدول، بازی های Nintendo Switch Sports و Pokemon Scarlet جایگاه های ششم و هفتم را به خود اختصاص دادند. Animal Crossing: New Horizons نیز در رتبه هشتم قرار دارد. در نهایت، نسخه Nintendo Switch بازی Minecraft نهم شد و شاهد بازگشت New Super Mario Bros U Deluxe به 10 بازی برتر در رتبه بندی بریتانیا هستیم و در رتبه دهم قرار می گیرد.

در هفته منتهی به 17 ژانویه، God of War Ragnarok همچنان در صدر جدول فروش هفتگی بریتانیا بود.

در ادامه می توانید نمودار فروش هفتگی انگلستان برای هفته منتهی به 17 دسامبر را در یک گیمر مشاهده کنید و نظرات خود را با یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

نمودار فروش انگلستان

رتبه فعلی

رتبه قبلی اسم بازی برجسته
1 1 خدای جنگ راگناروک
2 2 فیفا 23
3 4 Call of Duty Modern Warfare 2
4 3 Mario Kart 8 Deluxe
5 5 پوکمون ویولت
6 6 نینتندو سوییچ ورزشی
7 7 پوکمون قرمز
8 8 عبور حیوانات: افق های جدید
9 9 نسخه نینتندو سوییچ Minecraft
ده ↑ 16 Super Mario Bros U Deluxe جدید بازگشت به لیست 10 بازی پرفروش

FIFA 23 دوم شد و Call of Duty: Modern Warfare 2 در جایگاه سوم قرار گرفت. در همین حال، Mario Kart 8 Deluxe چهارم و Pokemon Violet پنجم شد. نقش نینتندو در نمودار دوباره بسیار قوی به نظر می رسد.

ما هنوز هفته‌های آرامی را در صنعت بازی‌های ویدیویی پشت سر می‌گذاریم و خبری از عرضه بازی‌های بزرگ نیست. در نتیجه، نمودار فروش بازی های ویدیویی نیز روزهای آرامی را تجربه می کند. هفته گذشته بود که God of War Ragnarok به صدر جدول فروش هفتگی انگلستان بازگشت و اکنون در هفته منتهی به 17 دسامبر شاهد ادامه تولید جدید سانتا مونیکا هستیم. God of War Ragnarok سال 2022 را در صدر جدول فروش هفتگی بازی های ویدیویی انگلستان به پایان رساند و سال 2023 را در صدر جدول آغاز کرد.

بخوانید  تلاش Epic برای افزودن شخصیت های نینتندو به Fortnite شکست خورد