مایکروسافت نمایشگاه Xbox را در تابستان امسال در لس آنجلس تایید کرد، اما به E3 اشاره ای نکرد



مایکروسافت پس از رویداد این هفته توسعه دهندگان Xbox تایید شده که او چندین ویترین دیگر در آینده خواهد داشت. اینها شامل ارائه “غواصی عمیق” استارفیلد و رویدادی در لس آنجلس در تابستان امسال است.

Starfield در Developer Direct گنجانده نشده بود تا مایکروسافت و Bethesda بتوانند “زمان لازم را به آن اختصاص دهند”.

مایکروسافت در رابطه با نمایشگاه تابستانی گفت: «تیم‌های ما سخت کار می‌کنند و نمی‌توانند منتظر بمانند تا وقتی که تابستان امسال برای نمایشگاه سالانه خود به لس‌آنجلس بازگردیم، بیشتر در مورد آنچه در آینده برای طرفداران ما خواهد بود به اشتراک بگذارند.

مایکروسافت به نام E3 اشاره نکرد، اما این شرکت از لحاظ تاریخی به میزبانی نمایشگاه Xbox خود به عنوان بخشی از نمایشگاه بزرگ شناخته شده است. با بازگشت E3 در سال جاری، به نظر می رسد که مایکروسافت به نمایشگاه E3 خود اشاره کند، اما در حال حاضر چیزی تایید نشده است.

احتمالاً نمایشگاه Starfield قبل از رویداد Xbox در تابستان امسال برگزار می شود، اما هنوز به طور قطعی نمی دانیم. Starfield یکی از بزرگترین -اگر نگوییم بزرگترین- بازی های Xbox در سال 2023 است. طرفداران مدتی منتظر آن بودند، زیرا این بازی در ابتدا قرار بود در نوامبر 2022 منتشر شود و قبل از پرش به سال 2023 در کنار Arkane’s Redfall . این بازی اکنون برای 2 می برنامه ریزی شده است.

E3 2023 قرار است در تاریخ 13 تا 16 ژوئن تحت رهبری جدید ReedPop، گروهی که PAX و Star Wars Celebration را در میان رویدادهای دیگر برگزار می کند، برگزار شود. برای اطلاعات بیشتر، خلاصه گیم اسپات از همه چیزهایی که در مورد E3 2023 می دانیم را بررسی کنید.

بخوانید  بازیگر نقش پدر مایکل جکسون در فیلم مایکل فاش شد

رویداد Xbox Developer Direct اطلاعاتی در مورد تاریخ انتشار Redfall و Minecraft Legends به همراه تصاویر و جزئیات جدید در مورد بازی آینده Forza Motorsport ارائه کرد. همچنین، از ناکجاآباد، Tango Gameworks Hi-Fi Rush را معرفی کرد، یک بازی اکشن ریتمی که امروز، 25 ژانویه، بر روی Xbox Game Pass و PC منتشر می شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.