لیست بازیگران بازسازی Dead Space فاش شد

Studio Motive لیست بازیگران بازسازی Dead Space را اعلام کرد.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بازی Dead Space Remake قرار است در تاریخ 27 ژانویه 2023 (7 بهان 1401) بر روی پلتفرم رایانه شخصی، کنسول های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس منتشر شود.Xbox Series S منتشر خواهد شد.

تصویر جدیدی از بازسازی بازی Dead Space

اخیرا EA و استودیوی توسعه Motive بازیگرانی را معرفی کرده اند که در بازسازی Dead Space نقش برخی دیگر از شخصیت های اصلی را بازی خواهند کرد. همانند نسخه دوم در سال 2011، تانیا کلارک مجدداً برای صداپیشگی نیکول به گروه اضافه شد. در همین حال، آنتونی آلابی بازیکن سابق NFL صداپیشگی زک هموند را بر عهده دارد.

در این بین نقش کندرا دنیلز به بریژیت کالی کانلز رسید که بیشتر به خاطر بازی در نقش ریچل در فیلم Fear the Walking Dead و تریس مارتز در Star Wars: The Clone Wars و Star Wars: The Bad Batch شناخته می شود. در نهایت فاران طاهر صداپیشگی شخصیت Chalice Mercer را انجام می دهد.

در میان تغییرات زیادی که Electronic Arts Studio Motive در بازسازی نسخه اول سری Dead Space ایجاد خواهد کرد، یکی از بارزترین نکات مثبت مربوط به صدای شخصیت اصلی است. به گفته سازندگان، بر خلاف نسخه اول سری و مانند Dead Space 2 و نسخه سوم، آیزاک کلارک می تواند صحبت کند و دیگر ساکت نخواهد بود. در بازسازی فضای مرده، این شخصیت بار دیگر توسط گانر رایت به تصویر کشیده خواهد شد.

بخوانید  بهترین برنامه های بهینه شده برای Windows ARM