تد لاسو به رایان گاسلینگ در فیلم The Fall Guy پیوست

هانا وادینگهام بازیگر تد لسو در کنار رایان گاسلینگ و امیلی بلانت در فیلم اکشن The Fall Guy بازی خواهد کرد.

این فیلم بر اساس سریال اکشن The Fall Guy با بازی لی میجرز و کارگردانی گلن ای به کارگردانی لارسن تولید شده و در دهه 1980 از شبکه ABC برای بینندگان آورده شده است. کارگردان فیلم Bullet Train دیوید لیچ کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد و درو پیرس، نویسنده فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw، فیلمنامه آن را می نویسد.

از جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر شدیم که هانا وادینگهام بازیگر سریال تد لاسو به رایان گاسلینگ و امیلی بلانت در فیلم The Fall Guy پیوسته است. مدتی پیش مراحل فیلمبرداری این فیلم اکشن در سیدنی آغاز شد و برای اکران در تاریخ 1 مارس 2024 (11 مارس 1402) آماده می شود.

فیلم The Fall Guy از یونیورسال پیکچرز داستان بدلکاری را روایت می کند که از دوران اوج خود دور شده است. این بدلکار در پروژه ای که مدت ها پیش با بازیگر اصلی همکاری داشت شروع به کار می کند اما بدلکار دیگری جایگزین او شد. داستان از جایی شروع می شود که ستاره این پروژه به طور ناگهانی ناپدید می شود.

رایان گاسلینگ بازیگر Blade Runner 2049، امیلی بلانت بازیگر Edge of Tomorrow، آرون تیلور جانسون بازیگر Nocturnal Animals، وینستون دوک بازیگر Black Panther (Black) و استفانی هسو بازیگر سریال The Path در این فیلم

وینستون دوک در نقش بهترین دوست بدلکار داستان، استفانی هسو نقش دستیار بازیگر فقید و امیلی بلانت نقش یک هنرمند آرایشگر را بازی می کند که در گذشته با بدلکار مذکور رابطه داشته است. گایمون کسیدی، کلی مک کورمیک و دیوید لیچ تهیه کننده فیلم The Fall Guy هستند.

بخوانید  آمازون بازی Super Mario 3D World + Bowser's Fury را تنها به قیمت 40 دلار می فروشد