بهترین برنامه های بهینه شده برای Windows ARM

سال گذشته، ردموند مجموعه جدیدی از ابزارها را برای توسعه برنامه های کاربردی ARM منتشر کرد و از کیت توسعه جدید مشابه مک مینی اپل رونمایی کرد. با استفاده از این کیت، توسعه دهندگان می توانند به سرعت برنامه هایی برای معماری لوگو ایجاد کنند. لپ تاپ هایی مانند سرفیس پرو 9 و لنوو Thinkpad X13 توانستند جدیت اکوسیستم محاسباتی ویندوز ARM را بالا ببرند.

به گفته توسعه دهندگان XDA، قبل از تغییرات سال 2022 و به لطف سیستم عامل ویندوز 11، مایکروسافت امکان شبیه سازی اپلیکیشن های مبتنی بر معماری x64 را در سیستم های ARM فراهم کرده بود. با وجود تمام تلاش‌ها، هنوز برنامه‌های بومی زیادی برای Logo توسعه داده نشده است. اگر به تازگی کامپیوتری با پردازنده ARM خریداری کرده اید، بهتر است نگاهی به لیست بهترین اپلیکیشن های این معماری بیندازید.

مایکروسافت اج

تقریباً 6 سال از عرضه اولین کامپیوترهای ARM مجهز به سیستم عامل ویندوز می گذرد. کامپیوترهای ARM در آن زمان از نسخه اصلاح شده پردازنده اسنپدراگون 835 کوالکام استفاده می کردند. علیرغم گذشت چندین سال، رایانه های ویندوزی با پردازنده های ARM نمی توانستند بسیار روشن ظاهر شوند. با این حال، در سال 2022، مایکروسافت بالاخره پروژه Windows on ARM را جدی‌تر گرفت.