انتشار گزارشی ناامید کننده از روند توسعه راه اندازی مجدد Perfect Dark


بر اساس گزارش ها، تمرکز کریستال داینامیکس بر روی توسعه Tomb Raider جدید، در کنار سایر مسائل، ممکن است راه اندازی مجدد Perfect Dark را به تاخیر بیندازد.

ظاهرا هنوز زمان زیادی تا انتشار بازی جدید Perfect Dark باقی مانده است. یک خودی خبرهای ناامید کننده ای را در مورد توسعه راه اندازی مجدد Perfect Dark منتشر کرده است.

Perfect Dark فرنچایزی است که گیمرهای دهه 2000 آن را به یاد دارند. با این حال، این سریال به مرور زمان ناپدید شد. زیرا Rare Studio توسط مایکروسافت خریداری شد و کارهای دیگری مانند ساخت بازی برای کینکت را بر عهده گرفت. رها شدن سریال Perfect Dark طرفداران آن را ناراحت کرده است.

سال ها گذشت تا اینکه مایکروسافت اعلام کرد که یک تیم جدید ایکس باکس به نام The Initiative وظیفه توسعه راه اندازی مجدد سری را بر عهده دارد. به گفته مایکروسافت، این تیم در آن زمان از بهترین توسعه دهندگان جهان تشکیل شده بود. آنها Perfect Dark Reboot را به عنوان یکی از مهم ترین و هیجان انگیزترین بازی های نسل فعلی Xbox معرفی کردند. بازی جدید Perfect Dark در سال 2020 معرفی شد.

با این حال، ظاهرا توسعه این راه‌اندازی مجدد تا کنون خوب پیش نرفت. در چند ماه گذشته گزارش هایی مبنی بر اینکه اوضاع خوب به نظر نمی رسد منتشر شده است. چندین بازی ساز استودیو The Initiative را ترک کرده اند. گزارشی همچنین حاکی از آن است که دامنه نقش استودیو Crystal Dynamics در تولید بازی جدید Perfect Dark به مرور زمان افزایش یافته است. در حالی که Crystal Dynamics در سال 2021 به عنوان یک استودیوی توسعه پشتیبانی برای فرآیند راه اندازی مجدد Perfect Dark اضافه شد. گزارش های متناقض قبلی طرفداران را مطمئن نبودند که دقیقا چقدر در توسعه بازی نقش دارند.

بخوانید  404: یافت نشد - GameSpot

پس از انتشار اخباری مبنی بر اینکه کریستال داینامیکس قصد دارد از Marvel’s Avengers برای تمرکز کامل روی قسمت بعدی سری Tomb Raider، حمایت خود را متوقف کند، میلر راس همانطور که توسط یکی از کارشناسان صنعت بازی در فروم ResetEra فاش شد، توسعه راه‌اندازی مجدد Perfect Dark با مشکلاتی مواجه شد. Perfect Dark قرار است به عنوان مثال یک سال پس از تاریخ انتشار بازی جدید Tomb Raider منتشر شود.

هنر مفهومی بازی جدید Perfect Dark

با توجه به اینکه راه‌اندازی مجدد Perfect Dark بیشتر از بازسازی Tomb Raider در حال توسعه بوده است، شگفت‌آور است. با این حال، شیوع کرونا و مشکلات ایجاد شده در مسیر توسعه احتمالاً روند کار بر روی راه اندازی مجدد Perfect Dark را دشوارتر کرده است. طبق گزارشات، کریستال داینامیکس در حال آماده شدن برای عرضه بازی جدید Tomb Raider در سال جاری است.

اگر گزارش های منتشر شده صحت داشته باشند، Perfect Dark احتمالا سال ها دور خواهد بود و این خبر برای بسیاری از طرفداران ایکس باکس خوشایند نخواهد بود. با توجه به اینکه ایکس باکس در سال 2022 هیچ انحصاری اصلی شخص اول را منتشر نمی کند، طرفداران از این می ترسند که این شرکت در مسیرهای خاصی حرکت کند. اگرچه بازی های بزرگی مانند Redfall، Starfield و چندین بازی دیگر برای ایکس باکس در سال 2023 برنامه ریزی شده است، اما برخی از گیمرها همچنان نگران وضعیت توسعه بازی های انحصاری Xbox هستند.

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.