قاتل نقابدار در پوستر جدید Scream VI در نیویورک ظاهر می شود

پوستر فیلم Scream VI با حال و هوای کریسمس

پارامونت پیکچرز پوستر جدید Scream VI منتشر کرده است که قاتل نقابدار را در حال تعطیلات در شهر نیویورک نشان می دهد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه شدیم که پارامونت پیکچرز پوستری ویژه با مضمون کریسمس برای Scream VI منتشر کرده است. وقایع این فیلم برخلاف قسمت های قبلی که در شهر وودزبورو اتفاق می افتاد در نیویورک رخ می دهد. این فیلم اسلشر به کارگردانی ماتیو بتینلی-اولپین و تایلر ژیلتکارگردانان فیلم آماده یا نه (آماده یا نه) برای اکران در 10 مارس 2023 (19 مارس 1401) برنامه ریزی شده اند.

در خلاصه داستان Scream VI می خوانیم: “بعد از آخرین قتل های Ghostface در Scream 5، چهار بازمانده وودزبورو را ترک می کنند تا فصل جدیدی از زندگی خود را در شهر نیویورک آغاز کنند.” جیمز وندربیلتنویسنده مرد عنکبوتی شگفت انگیز و گای بیوسیکنویسنده سریال Castle Rock، مسئولیت نگارش فیلمنامه Scream 6 و برایان تایلر او دوباره برای تولید موسیقی خود برمی گردد.

دیگر بازیگران Scream 6 عبارتند از: قهرمان جکبازیگر آواتار: راه آب، هنری چرنیمجری که در Mission: Impossible ظاهر می شود، لیانا را آزاد کردبه بازیگر سینما اعتماد کنید درموت مولرونیبازیگر فیلم زودیاک دوین نکودابازیگر فیلم sneakerella تونی ریولوریبازیگر La Dépêche française (گزارش فرانسوی) و جاش سگارآه، بازیگر پیکان به آن اشاره کرد.

ملیسا بارارامجری که در In the Heights (در ارتفاعات) ظاهر می شود یاس قهوه ای ساویبازیگر سریال The Leftovers میسون گودینگبازیگر فیلم “Booksmart” جنا اورتگاستاره سریال چهارشنبه هایدن پنیتیربازیگر قهرمانان و کورتنی کاکسبازیگر Friends از جمله بازیگرانی است که برای ایفای نقش در قسمت ششم فیلم Scream بازخواهد گشت.

بخوانید  احتمال کاهش قابل توجه قیمت کارت‌ های گرافیک RTX 30 تا شهریور ماه