اشاره نیل دراکمن به ساختار و اتاق نویسندگان بازی جدید Naughty Dog

در پروژه جدید Nutty Dog، نیل دراکمن به عنوان رئیس گروه نویسندگان، داستان را با همکاری چندین نویسنده مختلف توسعه می دهد.

با ادامه مصاحبه، مشخص می شود که ساخت پروژه بعدی نیل دراکمن بیشتر شبیه یک سریال تلویزیونی است و با تمام کارهای قبلی Naughty Dog متفاوت است. همچنین مشخص شد که دراکمن قصد ندارد فیلمنامه این بازی را به تنهایی یا با نظر نویسنده دیگری بنویسد، بلکه آن را توسط اتاق نویسندگان تولید خواهد کرد. بنابراین به نظر می رسد که نویسندگان زیادی در داستان بازی بعدی Naughty Dog همکاری می کنند و Druckmann تیم نویسندگی را رهبری می کند.

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

واضح است که دراکمن از نتیجه اقتباس تلویزیونی The Last of Us HBO بسیار خوشحال است. او قطعاً از برخی از چیزهایی که در طول فرآیند تولید آموخته است، در کار اصلی خود که ساخت بازی های ویدیویی است، استفاده خواهد کرد.

مدتی است که نشانه هایی مبنی بر ایجاد IP/سری جدید ناتی داگ وجود دارد. در همان زمان شایعه ای جدی درباره احتمال تولید The Last of Us Part III منتشر شد. در مصاحبه اخیر Naughty Dog با مجله The New Yorker درباره اقتباس سریال HBO از The Last of Us، نکته جالبی در مورد بازی بزرگ بعدی این استودیو مطرح شد. مصاحبه فوق با سوالی در مورد رویکرد نیل دراکمن کارگردان سریال The Last of Us برای ساخت بازی های آینده Naughty Dog به پایان می رسد.

بخوانید  Lego Super Mario Question Block Set On Sale For Black Friday 2023

در این بخش به نحوه جذب اشاره کرد گوستاو سانتائولایاآهنگساز برنده اسکار با ساخت موسیقی متن اولین بازی این مجموعه، هم تیمی های خود را شگفت زده کرد. چمن مقدس او با سابقه کار بر روی مجموعه Westworld، برای همکاری در نوشتن داستان دنباله آن استخدام شد. ظاهراً دراکمن قصد دارد به استخدام افراد حرفه‌ای سینما و تلویزیون برای ساخت بازی‌های Naughty Dog ادامه دهد. تا جایی که اخیراً به یکی از مدیران عکاسی شبکه HBO پیشنهاد پیوستن به تیم سازنده این بازی ویدیویی را داده است.

لوگوی Naughty Dog به کارگردانی ایوان ولز و نیل دراکمن

شایان ذکر است که این مقاله نشان نمی دهد که بازی بعدی Naughty Dog یک محصول اپیزودیک خواهد بود و در عوض به نظر می رسد در مورد رویکرد خلاقانه برای نوشتن داستان آن باشد. چرا که در سریال های تلویزیونی بزرگی که قسمت های زیادی دارند معمولا سازنده اصلی در نقش رئیس گروه نویسندگان با چند نویسنده حرفه ای همکاری می کند.

طبق اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده است، استودیو Naughty Dog احتمالاً بازی آنلاین چند نفره عظیم The Last of Us را در سال 2023 منتشر خواهد کرد. در این بین، بر اساس اخبار بازی، رسماً می دانیم که Naughty Dog پروژه یا پروژه های دیگری در دست تولید دارد. به تازگی نیل دراکمنخالق سری بازی‌های Last of Ace و کارگردان Uncharted 4 اطلاعات جالبی در مورد بازی جدید NaughtyDog ارائه کردند که هنوز اعلام نشده است.

نیل دراکمن، رئیس استودیو Naughty Dog اخیراً در مورد بازی جدید این تیم گیمینگ سونی صحبت کرده است.

بخوانید  نسخه فیزیکی Star Wars Jedi: Survivor نیاز به دانلود دارد