قابلیت نمایش Dragon's Dogma 2 افزایش یافته است

گزارش جدیدی حاکی از انتشار احتمالی زودهنگام نسخه بتا Dragon's Dogma 2 است.

Capcom اخیراً صفحه Steam را برای Dragon's Dogma 2 به‌روزرسانی کرده و داده‌های مربوط به یک محصول «رایگان در صورت تقاضا» را نشان می‌دهد که احتمالاً نشان‌دهنده یک نسخه آزمایشی رایگان برای بازی در آینده نزدیک است. با نگاهی دقیق تر به جزئیات به روز رسانی که چند روز پیش منتشر شد و به عنوان “نرم افزار ناشناخته” در SteamDB شناسایی شد، کاربران متوجه شدند که محتوای آینده برای دانلود رایگان برای بازیکنان در دسترس خواهد بود، بنابراین می توانیم فرض کنیم که نسخه بتا منتشر خواهد شد.

اگرچه امروزه بسیاری از توسعه دهندگان و ناشران حاضر به ارائه دموی رایگان از بازی های خود نیستند، توسعه دهندگانی هستند که همچنان سعی می کنند با انتشار دموهای بازی های بزرگ خود، بازیکنان را با محصول آینده آشنا کنند. Capcom یکی از آن معدود توسعه دهندگان است و معمولاً سعی می کند دموهای بازی های بزرگ خود را در معرض دید عموم قرار دهد.

این ناشر و توسعه‌دهنده ژاپنی قبلاً دموهایی را برای بازی‌های سری Resident Evil، Duel May Cry و Monster Hunter منتشر کرده بود و اکنون به نظر می‌رسد برنامه‌های مشابهی برای بازی مورد انتظار Dragon's Dogma 2 دارد. شایان ذکر است که ما حدود یک ماه با انتشار Dragon's Dogma 2 فاصله داریم و در دسترس بودن نسخه بتا چندان دور نخواهد بود.

قبل از انتشار نسخه بازسازی شده Resident Evil 4، کپکام نسخه ی نمایشی آن را در دسترس طرفداران قرار داد و حالا می توانیم منتظر برنامه ای مشابه از سوی این شرکت برای دنباله ی Dragon's Dogma باشیم. او بازی می کند Dragon's Dogma 2 در 22 مارس 2024 (3 آوریل 1403) برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و سری ایکس باکس منتشر می شود. Xbox Series S منتشر خواهد شد.

بخوانید  تراویس فیمل به بازیگران سریال Dune پیوست

تحریریه مجله بازی یک گیمر