فینال قهرمانی Apex Legends به دلیل حمله هکری به تعویق افتاد

Respawn فینال Apex Legends را در منطقه آمریکای شمالی به دلیل هک شدن بازیکنان در اواسط بازی به تعویق انداخت.

مجله فوربس در جدیدترین گزارش خود اعلام کرد که بازیکنان حرفه ای Apex Legends که در فینال منطقه ای آمریکای شمالی شرکت کرده بودند در حین آزمایش بازی مورد حمله هکرها قرار گرفتند. هکرها با هک کردن رقابت این بازیکنان، انواع مختلفی از تقلب را فعال کردند، از جمله هدف گیری خودکار و دیدن دشمن از پشت دیوار.

در نهایت این حمله هکری رویداد را نیمه تمام گذاشت و برای شرکت کنندگان مشکلاتی ایجاد کرد. به عنوان مثال، یک بازیکن از بازی محروم شد زیرا به دلیل استفاده از هدف گیری خودکار به عنوان یک متقلب شناخته شد. با این حال، Respawn رویداد را پایان داد و آن را به زمان دیگری موکول کرد.

اکانت رسمی توییتر Apex Legends Esports در بیانیه‌ای جدید اعلام کرد: با توجه به خطری که برای یکپارچگی رقابت در این رویداد وجود دارد، تصمیم گرفتیم فینال منطقه‌ای آمریکای شمالی را به زمان دیگری موکول کنیم. به زودی اطلاعات بیشتری را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. ”

رقابت بازیکنان در Apex Legends

تاکنون ویدئوهای مختلفی از بازیکنان هک شده Apex Legends در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است. در یکی از قابل توجه ترین آنها، یک بازیکن حرفه ای به نام DZ_Genburten در حال آزمایش بازی است که ناگهان متوجه پیام “هک سری جهانی Apex توسط Destroyer2009 و R4ndom” می شود. پس از این پیام، بازیکن متوجه می شود که می تواند مکان هر بازیکن را حتی در خانه ها و پشت موانع ببیند. در نهایت بازیکن می‌گوید: «هک شدم» و دست‌هایش را بالا می‌برد تا نشان دهد که در این تقلب دخالتی ندارد.

بخوانید  فیلم زلدا: ستاره پرسی جکسون به این فکر می کند که آیا او علاقه مند به بازی در نقش لینک است یا خیر

در ویدیوی دیگری، می‌توانیم شاهد هک ایمپریال‌هال در حین اجرای بازی باشیم. پس از این اتفاق، سیستم ضد تقلب بازی، این بازیکن را شناسایی و اسلحه او را غیرفعال کرد تا او نتواند شلیک کند. هنوز مشخص نیست که چگونه یک هکر توانسته به لابی خصوصی در فینال آمریکای شمالی نفوذ کند و سپس به بازیکنان شرکت کننده در بازی هک کند.

این می تواند دامنه و پیامدهای متفاوتی برای بازیکنان Respawn Studio و دیگر بازیکنان Apex Legends داشته باشد و ما باید تا زمان انتشار جزئیات بیشتر صبر کنیم.

تحریریه مجله بازی یک گیمر