فیلم زلدا: ستاره پرسی جکسون به این فکر می کند که آیا او علاقه مند به بازی در نقش لینک است یا خیر



فیلم بعدی The Legend of Zelda در حال ساخت است، اما هنوز خبری در مورد انتخاب بازیگران وجود ندارد. مردم پیشنهاد کرده اند که واکر اسکوبل، ستاره 14 ساله پرسی جکسون، می تواند نقش لینک را بازی کند – و او نظرات مختلفی در مورد آن دارد.

صحبت کنید تنوعاسکوبل گفت: “نمی دانم که آیا علاقه ای به بازی لینک داشته باشم.” با این حال، اگر استودیو به اسکوبل بیاید و بپرسد، او گفت که “قطعاً 100٪ آن را در نظر خواهد گرفت.”

اسکوبل گفت که او Breath of the Wild را بازی کرده است اما هنوز Tears of the Kingdom را امتحان نکرده است. پدرش از طرفداران پر و پا قرص این سریال است. اسکوبل گفت: “پدر من عاشق Legend of Zelda است. او در جوانی آن بازی ها را انجام می داد.”

نام‌های زیادی برای اینکه چه کسی می‌تواند نقش لینک یا زلدا را در این فیلم بازی کند، مطرح شده است، و به نظر می‌رسد که در حال حاضر بیشتر آن‌ها از طرفداران هستند. برای مثال، هانتر شفر، ستاره سرخوشی، توسط طرفداران به عنوان نامزد خوبی برای بازی در نقش زلدا معرفی شده است. شفر در این باره گفت: “خیلی باحاله. من شخصا عاشق این بازی هستم. وقتی بچه بودم بازی می کردم و الان هم بازی می کنم.”

چیزی که ما در مورد فیلم Zelda می دانیم این است که این فیلم لایو اکشن خواهد بود و کارگردان Maze Runner وس بال آن را کارگردانی خواهد کرد. او گفت که می‌خواهد سطحی از “شگفتی و فانتزی” به سبک میازاکی را به فیلم بیاورد.

بخوانید  اعلام نسخه بتا عمومی Street Fighter 6

فیلم The Legend of Zelda توسط نینتندو و سونی پیکچرز ساخته می شود و آوی آراد از مارول و شیگرو میاموتو از نینتندو تهیه کنندگی آن را بر عهده دارند. هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه یا جزئیات دیگری وجود ندارد.

بسیاری انتظار دارند که نینتندو دنباله ای برای فیلم برادران سوپر ماریو نیز تولید کند که امسال بیش از یک میلیارد دلار در باکس آفیس جهانی فروش داشت. با این حال هیچ دنباله ای اعلام نشده است، اما ما چند ایده داریم.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر